Mojadva me skos hecata

Hja takle mamo. Mami se mi itak skos sam smeji in ima včasih take napade smeha da to ne morš verjet. Ko spim, pa ful z rokami zamahnem in pol se sam sebe ustrašim,… ona pa sama doma pade v smeh. Pa mi da kapo na glavo, pa se mi reži. Pa prdnem pa se mi spet smeji. Pa se ji nasmejim, pa se ji spet smeji. Pa mal drgač pogledam eno črno veliko sliko na steni, pa se mi spet smeji. Ja ok, pol se pa nej smeji. Sej fajn da je tak. Ka če bi se skos jokala😀

No, namen te objave je, da vidite kaj vse delajo z menoj😀

Mami bi me najraj tak kr pojedla.

IMG_9953-1

Hja, tule sem ji pa kr očala dol potegnu, ker mi je nagajala :p

(zdej že kr obvladam a, ne mami???)

IMG_9917-1

Takle pa sta se hecala oba.

Najprej lupčka:

IMG_9901-1

Pol, kot da sem bogi.

IMG_9915-1

Tale je pa že rahlo žleht!😦

IMG_9908-1

Ja ni kej, težka je dojenčkova😉

Published in: on maj 25, 2009 at 5:10 am  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/25/mojadva-me-skos-hecata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 KomentarjevKomentiraj

  1. Jooj Anže, dej vpraši mamico, če te kdaj posodi… js bi te kr mela za kak dan k si toook sladek🙂

    • Ej TamalaZala (ja R me neki matla zadnje case) mami je rekla da lahko🙂 Pa se zizo ti bo dala zlaven😉

      • Uuuu fino, bom kontaktirala kr tvojo mami ob priliki… Glede zize pa – a nisi rekel, da te navajajo na flaško? To bi znal pomagat😉

  2. svetovne fotke!

  3. It’s really a nice and helpful piece of information. I am happy that you shared this
    useful info with us. Please keep us informed like this.
    Thank you for sharing.


Leave a Reply

