Moj Šark

Sva zdej že prava kolega. Vedno ful priplazi do moje košare in je ful prijazen, pa ful me voha, pa mi je že dal lupčka na uho. Kok je fajni. Sam da malo zrastem, kok se boma to lovila.

Ati in Šark.

IMG_9960-1

Mi 4je

IMG_9869-1

IMG_9878-1

Mislim da je kr v redu prestal moj prihod in da bo ok. Ni preveč žalosten oz. ljubosumen. No, pa sej vsi lepo skrbijo za to, da se ne počuti odrinjenega.

IMG_9928-1

Published in: on maj 26, 2009 at 5:00 am  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/26/moj-sark/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. Kako fajno družbo imaš🙂 . No, jaz tudi upam, da se bomo tudi mi trije v 5,6 letih preselili v kakšno hišico in v svojo družbo povabili enega kosmatinca oz. kosmatinko. Namreč sama imam raje samičke kot samčke, sploh pri kraševcih🙂 .

    • Ja veš da se vam bo pridružil, tam kjer je dobro srce in ljubezen do psov mora biti pes pri hiši!!!

  2. aja, takle zgleda, sej res…….

    • Noooo, sej med tednom je skos v Celju zdej!!! Samo petek, sobota in nedelja ga ni! :p

  3. Ja super! Naj vas pohvalim, ker se pogosto fotografirate vsi štirje ali trije. Družinskih fotografij vedno zelo manjka. Sama delam v vrtcu in kadar starše poprosimo za družinske fotke (kadar je tema družina) imajo velike težave. Lepo bodite…

    • Ja so me prej ful opozarjali da se moramo ful slikati, da potem nikoli ni teh fotografij,ker tako hitro zrastejo. Ampak pri nas to ni problem, ker smo vsi mal mahjeni na fotografiranje😉

  4. Kako lepo je videti srečno družinico. Naj sreča raste! Bi pa rekla eno samo v zvezi s kužkom. Je lepo, da je tako sprejel novega člana. Vendar pa… Sem na sprehodu z našo psičko srečala mlado mamico z vozičkom in njihovo psičko. In me je opozorila… Odkar so imeli dojenčka pri hiši, se mu nihče razen njenih/psičkinih izbrancev ni smel približati. In je zaradi skrbi za njega/dojenčka postala do tujcev celo popadljiva.
    lp tetka

    • Ja tudi za to sem že slišala. Upam da bo ok, bomo pazili na malega in na ostale njegove oboževalce😀


Leave a Reply

