Moja tablica

Yes yes yes. Pa sem jo dočakal. Tele tablice se mi je ful zaluštalo že ko sem jo videl pri Elini in potrpežljivo sem jo čakal in čakal in zdaj sta mi jo Špela in Aleš tudi prinesla😀 Jeeee, vete kok lepi angelček s pleničko je gor. Špela je prava mojstrica vam rečem! Pravijo da sem na tablici jaz in da je namen tablice, da še naprej ostanem tako priden angeljenček😀

IMG_8222-1

Špela hvala!

Published in: on junij 5, 2009 at 6:40 popoldan  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/06/05/moja-tablica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 KomentarjevKomentiraj

  1. *Blush* Ni za kej! Da boš le ostal tako priden!😀

    • Bom, obljubim. Zdej pa sploh ko imam tako kulsko tablico!😀 Hvala ;*

  2. […] pa sem dobil od Špele in Aleša, poleg tiste kulske tablice o kateri sem pisal pred […]

  3. Ful je lepa!! Zdaj pa na ali nad posteljico obesit.😉

    • Že visi😀


Leave a Reply

