Bumbo stolček

Moj prvi stolček. Res da sem še premajhen in še ne morem sam notri sedet ker še ne obvladam moje glavice, ampak bo kmalu prišel moj dan, ko bo BUMBO stolček super za mene. Sam na sliki sem tako všeč mojim da jo moram pokazat. Sem ga dobil ko sem dopolnil en mesec od babice in dedija. Fajni je, pa vsi moji mali prijatelji ga imajo in zelo zelo veselo uporabljajo. Je vreden svoje cene, ni kej! Smo sicer naročili rumenega, pa ga niso imeli😦 Ampak sej barva ni panike, samo da ni roza (večkrat rad pravi ati)😀

IMG_8192

Pa še en filmček, ko bom pa že glavo sam komandiral vam pa spet pokažem moj stolček:

Published in: on junij 8, 2009 at 5:10 am  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/06/08/bumbo-stolcek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 KomentarjevKomentiraj

  1. “Aaaaaahhhh! Kak se mi spi, dajta me raje v posteljico!”😀😀

    Bravo za stolčka! Je res fajni! Čez kaka dva meseca bo že bolj uporaben, nam je ful kul! Pa barva je prav lepa, men je rumen ful preveč kričeč.😉

    • Jaaaa, men so dojenčki noter v stolčku takooooo pupkani😀

  2. I appreciate, cause I found just what I was looking
    for. You’ve ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

  3. learn this here now

    Bumbo stolček | Easy_Riderka – get your motor running

  4. php.chol.com

    Bumbo stolček | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

