Ati me heca

Ker je že pozno in nimam časa napisati vsega kako sem se imel prvič na morju, vam pokažem nekaj fotk, kako me ati heca ko se igrama. Jutri pa upam da mi uspe napisati mojo prvo morsko doživetje.

Ima ma ze kralja…

img_8605-2

Nato me začara v pjančka… (hik hik)

img_8607-2

A se ne dam in si njegove mojstrovine zbijem z glave…

img_8609-2

In že si umisli kavboja Jimmya😀

img_8619-2

Potem pa sem raje kr zaspal😀

img_8693-1

Published in: on junij 15, 2009 at 8:49 popoldan  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/06/15/ati-me-heca/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. Si srčkan🙂 , četudi te ati jezi🙂 .

    • Ja naj uživa in se heca z menoj (dokler še lahko, hahaha). (kako pa kaj vaš črvek raste? Je priden? Veliko brca?)

  2. joooj, kako je luštkana zadnja fotka…

    • 🙂 Se strinjam. Taka mala žabica😀

  3. Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it😉 I’m going to return once again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.

  4. Excellent write-up. I definitely love this website.
    Thanks!

  5. Greetings! Very useful advice within this article!
    It’s the little changes that make the most important changes. Thanks for sharing!

  6. Thanks for finally writing about >Ati me heca | Easy_Riderka –
    get your motor running <Liked it!


Leave a Reply

