Nogice rokice

Ja ne morem pomagat, mal boste mogl še mene brat in gledat. Zdej na morju se je nabralo veeeeliko mojih fotk ki jih hočeva z mamico tukaj gor pokazat in ene par objav bo še mojih, potem pa pride mami na vrsto, ker imata z atijem cel julij veeeeliko koncertov in si boste potem malo oddahnili od mojega čivkanja.

Do takrat pa hočem pokazat kako imam majhno nogo v primerjavi z atijevo,

img_8601-1

pa kako močno držim zajčka za uho,img_8687-1

pa moj ljubi zeleni obroček brez katerega ne morem zaspati,

img_8643-1

pa kako mala je moja nogica v primerjavi z mojo dudo.

img_8374-1

Nogice nogice nogice

img_8386-1

img_8381-1

Ajam… (to tudi najbolje znam😀 )

img_8404-1

Ne morem pomagat, mami in ati non stop skačeta okoli mene s Canon-om in tako nastane veliko fotografij. Sej če vam ni za gledat pač ne glejte. Za mene in moja dva pa bo lep spomin na naše prve mesece.

Published in: on junij 17, 2009 at 5:47 popoldan  Oddaj komentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/06/17/nogice-rokice/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

