Pivo in cvetje – 1. dan

Ker mi tista divja sobota v Laškem že dolgo ni več simpatična in ker so zadnja leta ob četrtkih veliko boljši bendi, sma se včeraj sprehodila skozi center Laškega. Grega je fotografiral Plestenjaka na Glavnem trgu nato pa še Siddharto, ki je žagala na Trubarjevem nabrežju. Seveda so bili oni glavni razlog mojega Laškega obiska. Tokrat namenoma objavljam malo drugačni fotki, za kateri menim da sta uspeli res fenomenalno in sta malo drugačni od ostalih koncertnih, ki jih moj Grega zadnje čase z veseljem “nabira” po Sloveniji. Čist je not padu, men pa to itak zelo odgovarja, dokler govorimo o rock-u, seveda.😀

Presenetljivo veliko ljudi je bilo ta četrtek v Laškem, ker za Pivo in cvetje še vedno velja, da je le sobota tista za veliki booom ljudi, piva in zabave. A včeraj je bilo polno, zelo polno, polno vsega. Pivo je kot ponavadi teklo v potokih, mlado in malo manj mlado se je zabavalo ob ritmih takšne in drugačne glasbe. Najde se za vsakogar nekaj. Od goveje do techna, od rocka do popa, od cigu migudo tidli tidli, od juga do severa, sm pa tja, pa take fore😀 . . .  ni da ni.

Še vedno pa ne razumem kdo hudiča mi na teh velikih prireditvah spredi in zadi na veliko napiše HODI TUKAJ MIMO, TU JE PREHOD, ker me čist vedno najdejo in potem poteka reka ljudi ravno mimo mene. Sem potem vedno kot žogica v fliper igralnem aparatu. O samem koncertu tokrat ne bom pisala, ker Siddharta je itak Siddharta in še nikoli niso razočarali. Špilali so uro in pol in nam postregli tudi s tremi novimi komadi, ki jih zadnje čase vedno odšpilajo in so res odlični, kakor bo verjamem odličen tudi prihajajoči novi album. O zvezdniškem obnašanju ene izmed naših “VIPzvezdic” pa upam da se bo razpisal Grega. (nisem bila zraven, zato ne morem jaz razlagati tega).

Ker je ves trud za fotke izključno Gregovo delo in znanje, objavljam samo ti dve spodaj, meni najljubši iz včerajšnje serije in vas vabim na njegov blog za ogled ostalih –> KLIK.

Jan Plestenjak

img_2793

Tomi

img_3038

Rock on!

Published in: on julij 10, 2009 at 8:14 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/07/10/pivo-in-cvetje-1-dan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. ej! a potem nisem edina, ki vedno dobi tiste crke nalimane na hrbet?! hudica ej, vcasih me kr strah jet na most, ker potem se me vsi drzijo ko zelezo magneta😛
    jst grem danes in jutri, bomo vidli ce bo za kaj🙂
    in ja, p&c ne bi bilo p&c ce ne bi dezevalo😛

    • Ja noro je tole prerivanje v gužvi. Sej verjamem da se vsem to dogaja,… sam včasih je občutek tak kot da samo mimo mene hodijo, ej. Sam včeri (sreča) ni blo dežja! No, vsaj do 1h zjutri ne. Uživaj!

  2. Drugi svet: http://www.drugisvet.com/mozgani-na-off/pivo_in_cvetje_2009_reportaza_prvega_dne.html

  3. Druga slikca je res dobra🙂 . Lepo, da uživate. Pa še lepše uživajte naslednji 10 dni🙂 .

    • Ja men je svetska. Hvala bomo, če bo le vreme kot se reče😀

  4. I actually completely are in agreement, nevertheless as you look
    at sex products male it is very way more significant.


Leave a Reply

