Anže Ink

Rojstvo otroka je poseben dogodek, rojstvo prvega otroka je še bolj poseben dogodek, rojstvo mojega, najinega, vsakega otroka je res poseben dogodek, rojstvo tako pridnega, lepega, prijaznega, nežnega, zaspanega otroka je u iber poseben dogodek. In na ta dogodek oz. na najino bibo malo me bo od danes naprej za vedno spominjala moja nova trajna zapestnica. Tako bo vedno z menoj😀 Rada ga imam in fajni je in moj moj moj.

IMG_1798

(duda za babice jezit :p)

Vse se je lepo poklapalo, prišli smo iz morja, Grega se je trajno porisal včeraj, jaz danes, jutri bo Anže star 3 mesece in takole pridno že sam spi v svoji posteljici v sobici in to celo noč …

IMG_1801

Leva roka pa še čaka na novo zapestnico… ki pride…  nekoč…

—————————————

Tako kot že prvi tattoo …

img_0533

…nama je tudi drugega “narisal” Tomaž Vaš, ki ima (iz Celja preseljen) tattoo studio v Žalcu. Mojster je ni kej.

Gregov novi

img_1794

Priprava in izdelava mojega novega tattoo-ja je trajala dve uri, 120EUR. Ker je od zadnjega tetoviranja minilo veliko let, sem že malo pozabila kakšna bolečina je tako da sem bila danes res pozitivno presenečena, ker ni bilo tako hudo. Mal pa že more…

Priprave…

IMG_1808

IMG_1807

Prej

IMG_1803

Skica

IMG_1806

Konec

IMG_1809

IMG_1810

(rdeče in modre črte so ostanek flomastra, to bo šlo še dol)

Pa ga imam. Pa sem tako odločno vedno trdila da en tattoo je več kot preveč in da drugega ne bo, ker potem ni več fore.

No, ampak eden bo še sigurno, ker ena mala biba bo še sigurno prišla… če bo vse po sreči😀

Published in: on julij 22, 2009 at 9:21 am  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/07/22/anze-ink/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 KomentarjevKomentiraj

  1. najs🙂

    • Oh, yeah! Nice kot tvoj😀

  2. ??????!!!!!!…………!!!!!!!!!!!?????????
    ali po domače: a ni že porod dovolj bolel?

    • Aja, tole ni nič proti porodu. Ko enkrat rodiš ni nič ostalo kej hudga.

  3. Oooo nice!!!

    • 🙂

  4. Hvala za SMS… tak veš, da redno preverjam blog… mi tatu ne bi ušel, hihi.

    Totalno dober, čist tvoj, full nicey.🙂

    Sta me pa zdej res totalno zlodla, lušte na 12 potenco.😉

    • Ja lej! Čist simpl… pokličeš, rezerviraš datum i n to je to😉 Mislim da ti že tak zlo dobr veš kok to gre😀 Kulk jih imaš že zdej?

      • Ha ha ha, hvala za nasvet.🙂

        Ma sem še vedno na enakem številu- podgana in kača na levi nogi, skarabej in 2 pavijana na desni. To je zaenkrat vse. Se pa vsekakor mislim še mal “poinkat”… sam bom zaenkrat pa še kr ostala pri luštah, timing je še mal off. ;D

  5. Ka pa za Sharkaaaaa tatoo???🙂
    Tak ena mala kost okol gležnja :))))))))

    • Ni slaba ideja. Sem že razmišljala nekaj v smeri ŠARKa, ja😀

  6. Wauuu, full lepo!!!!
    …na zdej me je pa spet prijelo, da si dam kaj naredit tudi sama. Če bom šla, bom verjetno šla tudi k Tomažu, sem že toliko dobrega slišala o njem.

    • Ja res je dober. Par slikic ima tudi na svoji strani. Pravi mojster je.

  7. če bo Šark, hočeva biti pa midva tudi, samo prostorček si še izbereva! buu

    • Hahaha, veri fani.

  8. […] umiri. Ampak pravijo da prvi vnuk je le prvi, ni kej. Aja pa ati pa mami sta se včeraj oba neki s črno počičkala po rokah, bojda je za vedno. Jeeej, kok sta […]

  9. WoW! Zelo pogumno🙂 Spominja na ameriške komedije, ko ima sine napisano “Mummy” na svojem obsežnem levem bicepsu. Moram priznat, da jaz tega ne bi upala (prej Gregorjevo varianto – čeprav je večja). Nora sta!!!! Zelo všečno!!!!😀

  10. […] Oglejte si sami!!! […]

  11. Although we can’t determine what the circumstance was for this encounter, we will assume you are making this information known to either warn others of your capabilities, impress your fellow peers, or because you have remorse for what you did. Tattoo kits for sale and Cheap tattoo kits for beginners for tattoo art. Styles have become very distinctive and really show the individuality of a person.

  12. It’s great that you are getting ideas from this post as well as from our discussion made here.

  13. You actually make it appear really easy along with your presentation however I find this topic to be actually something that I believe I would by no means understand.
    It sort of feels too complex and extremely wide for
    me. I’m taking a look ahead to your subsequent submit,
    I’ll try to get the cling of it!


Leave a Reply

