Morski oddih

Za nami je prvi morski oddih, torej poletni dopust na morju. Več si lahko preberete tukaj, jaz pa prilagam fotke…

No pa zgleda vseeno ne bo šlo brez tipkanja, ker me je prišel ravnokar za roko pocukat Anže in je rekel da bo pa on kaj napisal, če se meni ne da …

Anže se komajda skobaca mamici na kolena, pretegne svoje ročice, prdkne, razmiga svoje drobne prstke, pošteno zazeha…

zehko

… in prične tipkati…

———————————————-

Joj tta mami moja, bi kr na atija link dala, sama bi pa samo slike kazala. Ne ne ne, bom pa jst kej povedu tu gor. Najprej lepo pozdravljeni, se že dolgo nisem javil, ampak je tako vroče in se mi ne da pa še mami mi (zdaj ko sem veliko nagec) ne dovoli tipkati po prenosniku, ker ji ga lahko po nesreči polulam. No, danes sem pa le prišel do njega, ampak brez skrbi, ne bo špricalo… imam plenico gor. Sem že na trojkici Pamperski. Ja sej sem star vendar 3 mesece, ja. Veliki pjeb mi rečejo. Hihihi. Ampak ej, lupčkajo me pa ko nori. Sam cmok, cmok, cmok poslušam od povsod… Pa sej so fajni, mislim da me imajo ful radi. Zadnji čas da dobim eno sestrco, da se tole mal umiri. Ampak pravijo da prvi vnuk je le prvi, ni kej. Aja pa ati pa mami sta se včeraj oba neki s črno počičkala po rokah, bojda je za vedno. Jeeej, kok sta svetovna.

Torej smo mal zašli, ne? Morje, ja. O morju naj bi pisal. Ja ka nej rečem. Fino je blo. Letos smo jo mahnili kar v Fažano, ker sem še premajhen za kaka divja potovanja, naslednje leto pa sem prepričan v modre zalivčke  Grčije, ker se mamici po žilah še vedno pretaka sirtaki😀 Enkrat Grčija, forever Grčija pravi😉 Sej ni bilo slabo na Hrvaškem, ampak malo naokoli pogledat pa tudi ni slabo, ne?!

No, najprej smo bili vsi skupaj:

femili

obe babice, oba dedija in tetka, ki mi je pripravila pravo predstavo z mojo gosenico Bino, ki je rada prdela, a kaj ko jo na koncu pohrusta petelin. Jeeeej, kok fajna pravljica. Barbi morava kdaj ponoviti! Potem so eni šli, kasneje še drugi, pa sem bil še malo sam z mamico in atijem,… potem pa so spet prišli, ker je bila smena, ker so ostali še naprej na morju.

pužigalc

Kot se spodobi je našemu potepuhu, slepemu potniku tudi letos uspelo. Zdaj sem ga prvič videl. Baje je prepotoval že lep košček naše zemljice.

img_0576-1

Sej so si komaj podajali voziček, da ja ne bi bil kdo prikrajšan. Kok so hecni, se jim kr smejim iz vozička ven.

Moji babici

img_0667-1

Pa še dedija

img_0669-1

Z atijem sem prebral celo revijo Metal planet. Ni slaba, resno ej!

img_0836-1

Po spanju se je potrebno dodobro pretegniti in obvezno pokazati kako sem že velik.

img_0901-1

Brez smeha ne gre.

img_0910-1

Prvič sem zdej na morju tudi vztrajno – močno in za dolgo sprehodil vse kravice tega sveta. To so me gledali in mi ploskali. Na obrazu pa lahko vidite rdeče pikice, ki so sledi nesramnih komarjev ki jih je blo prve noči res veliko v prikolici in so mi zato urediti extra spešl super spalnico.

img_1007-1

A kaj ko sem se eno noč tako potepal po postelji, da sem mojo bučko spet ven porinil zjutraj. Drugače pa me je mreža super varovala pred temi malimi piskajočimi grickoti.

img_1468-1

Zaenkrat sem še vedno samo na mleku in čaju, me pa radi takole hecajo in nagajajo. Mi delajo lušte. Obljubljajo neke pasirane banane, pa kekse namočene, pa kašice,… sm pa tja, pa take fore :p

img_1048-1

Ker sem še tako mali in je (letos zelo toplo) morje še vseeno prehladno za mojo malo rito, sem si jo hladil kar v moji bani. Kok je blo fajn, družbo pa sta mi delali dve žabici. Čofa čofa

img_1088-1

Večino časa smo se skrivali v senci in ob prikolici,… ko pa je sonce malo popustilo sem šel morje pogledat.

Jooooo vete kok mam rjave noge. Hahaha

img_1133-1

Večino časa pa smo se hecali, pačili, smejali, snemali, fotografirali…

Ka pa druga, če sta pa mojadva tak odpalena😀

img_1332-1

Atijevo najljubše kuhinjsko opravilo. Meso napuocat.

img_1738-1

Ko je bila pa moja mami stara 6 mesecev je nastala podobna fotka, le da jo je dvignil njen dedi, moj pradedi, če bi še bil med nami, a ga žal ni. Sam me ziher gleda nekje in se mi smeji. Atika, lep pozdrav –> cmoka😀 (ta slika je samo za tebe)

img_1371-1

Gunga gunga

img_1418-1

No, pa sem končno od blizu videl tega slavnega BMWja. Zdaj končno vem kaj tako rad vozi dedi😀 Le kdaj bom dovolj velik, da se bom lahko peljal z njim. Vsaj zadaj, no. Za začetek.

img_1690-1

To smo mi. Trio adio tio mio.

img_1428

To je vse zaenkrat. Lahko noč.

img_1401-1

Aja, psssst. Avgusta ponovimo😀

Published in: on julij 24, 2009 at 4:00 am  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/07/24/morski-oddih/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. ja zgodovina se ponavlja, čas hitro teče, zato je treba uživat vsak trenutek, slikce pa pomagajo obujat spomine šše doooollgooo!

    • Ja sam mormo ponovit, da ga v zrak dvigne dedi, tak kot je mene.

  2. LUŠTNO JE TOLE PREBIRAT ANŽI…TVOJA MAMICA TKO DOBR NAPIŠE:) TKO KOT BI SAM PISAL A NE? NE BI IMEL KAJ DODATI.

    • Ja moja mami že ve😀 Drgač pa sam pišem!!!!!! Sam kadar sem utrujen ji kr narekujem, ker hitrej piše od mene😉

  3. Kjut. Anže ima pa fajn stil pisanja😉

    • Mali raztura, ni kej. Ga komi stran od prenosnika potegnem😉

  4. When someone writes an article he/she keeps the image of a
    user in his/her brain that how a user can be aware of it.
    Thus that’s why this piece of writing is great. Thanks!


Leave a Reply

