Naše očke

Mamina

img_1645

Atijeva

img_1643

Moja

img_1838

Takle mamo. Moj dlagi stlicek Saso pa se je mal poigjal z menoj in mi ustvajil takle ivl luk 😀

IMG_1680-2

Published in: on julij 26, 2009 at 1:01 popoldan  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/07/26/nase-ocke/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomentarjevKomentiraj

  1. Mene je včeri skor kap, ko ste mi poslal tole fotko!! Sem bla glih na enem obisku pa sm pol pozabla odpisat. A bi vi radi, da imam nočne more?? 😀 Ima pa Anže mal atju podobno obliko, ne?

    • Ja dobr si ga je privoščil 😀 Itak je cel ata. Se sprašujem če je sploh moj 😉 Pa ful mi je hecn k ima še tist kar naj bi blo belo okol svetlo modro. Midva pa same neke žilice. Hehehe, to so pa leta je 😀

  2. Wonderful site. Lots of useful info here.
    I am sending it to some friends ans also sharing in delicious.
    And of course, thank you in your effort!


Oddajte komentar

