Zeham

Oj, ponovno jaz. Odločil sem se da vidim, kako slike zehanja vplivajo na moje predrage bralke in bralce bloga. Torej z mamico sva zbrala fotke na katerih zeham,… kar mi gre itak najbolje od rok😀 in da vidim kolko vas bo zraven na široko zehalo. Mami je skor zaspala tule zraven od zehanja, ker za vsako zehalno fotko ki jo je našla je na debelo zehnila.

No, ajdi pa na veselo zehanje…

———————————-

Glihkar šele zadihal v življenje, pa že zeham😀

img_5819

Na sprehodu

img_0057

Pri babici

img_0618

Pri mamici

img_0903

Pa spet pri babici

img_1022

Med previjanjem in lupčkanjem

img_1378

Med cartanjem

img_6267

Pri atiju tudi

img_6352

Tudi ko sem spoznal Šarka

IMG_7326

Kar tako

IMG_7421

aaaaaaaaaaaaaaaaaa

IMG_7678

Ne gre brez

IMG_7688

Aaaaarrrrggggh

IMG_7713

Tudi gledam in zeham😀

img_8432

Med podiranjem kupčka

img_8484

No, če se vam da mi javte kulk od vas je zehalo?

😀

Pa lahko in dolgo noč🙂

Published in: on julij 30, 2009 at 5:00 am  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/07/30/zeham/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 KomentarjevKomentiraj

  1. aaaaaaaaa, pa tolk dobr sem spala🙂

    • :p

  2. Preizkus opravljen odlično -> brez zehanja, ampak za menoj je kar nekaj ur spanja😉 .

    • Bravo. Jst za vsak zazeham😀

  3. zazehal kot ti🙂

    • 😀

  4. jaz pa nisem🙂

    • Dobra si.

  5. A-a nisem.😀

    zeeeeeeeh… okej sej sem.😀

    • :hihihi

  6. Sem zazehala pri vsaki sliki posebej. Mislim da je zdej pa res čas da grem spat…. lahko noč

    • Lahko noč

  7. ogled teh slik pa pomaga pri nespečnosti, tako dolgo jih gledaš, da zaspiš zraven pa je.

    • Super, samo da pomaga😀

  8. He he he! Ah, ti Anži nagajivi!🙂 Ja, nisem zehala, sem raje bolj na hitro pregledala. Bom pa tole uporabila pri naslednjem Elininem protestiranju pri dnevnem spanju, haha!! Jo bo zmanjkal v hipu!

    • No, samo da bo pomagalo. Super. Baj baj, uživajte na morju.


Leave a Reply

