Anže gre na svoje

No, takle mamo. Poslovil sem se že od moje zibke, poslovil sem se od košare, poslovil sem se od najmanjših dudk, najmanjših plenic, najmanjših cucljev, spim cele noči v svoji sobici v svoji veliki postelji, danes zjutraj sem rekel adijo tudi maminim zizam, zdaj odhajam na svoje tudi kar se bloganje tiče.
Sem že ful velik in ne bom več čvekal tukaj pri mamici na blogu, zato vljudno vabljeni na moje čvekanje, ki ga lahko od danes naprej najdete na http://anze.cotic.si/

(da pa ne boste slučajno česar zgrešili, vas bo mami sproti tukaj na njenem blogu opozarjala na moje nove čveke)

img_1823

Pa le pogumno komentirajte😉

(guuuu guuuu, kuuuuu, aaaaiii)

Vaš bloger – veliki Anže

Published in: on avgust 3, 2009 at 5:40 popoldan  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/08/03/anze-gre-na-svoje/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. čeden tatoo, sam kam boste dal pa tadruzga pamža vtetovirat? na levo roko? kako ne-fer😛

    • Aja, ne ni ne fer. Sej levo desno, desno levo,… nima veze😀 Imamo pa tudi še noge,… hrbet,…😀 (odvisn kulk jih bo :D)

  2. Ja lepo, lepo. Vse se super sliši, sam ni mi jasn kaj za vraga bo pa zdaj jedel, če se je poslovil od mamine zize?

    • Bo flaška poskrbela da ne bo lačen😉


Leave a Reply

