Da mu že na vsezgodi j….. m…..!

Vedno bolj razmišljam, da se dejansko res splača met extra blog za packarije, besne izlive in “kurčenja”, tako kot je to storil že moj dragi. Zato da takele bedarije ne kvarijo izgleda bloga. No, ampak zaenkrat bo za to poskrbela kar moja ekstra besna kategorija, ki jo danes premierno ustvarjam. Nosila bo ime EXTRA BESNO. Ker me je danes nek naduvan tip ekstra v “””dobro””” voljo spravu že na vse zgodi zjutri.

OPOZORILO: ta zapis lahko vsebuje sočne izraze in kletivce, zato odsvetujem branje mlajšim od 15let oz. naj se pred branjem posvetujejo s svojimi starši😀

Bes gre pač lažje ven in duša je olajšana, če se sočno izpišem. Torej… kot vsak dan v tednu se okoli 8h pripeljem v Celje in kot vsak dan v tednu okol 8h dam na Kersnikovi ulici desni “žmiguc” in zavijem na parkirni prostor pred našo hišo. A en kurc stari, ki mu verjetno žena ni že lep čas ugodila,… al pa ka vem ka ga pizdi v življenju… prpiči za mojo rit, se skor zaleti in začne trobit ko zmešan da kaj se grem, da zavijam dol?! Ja halooooo, ka si ti z lune padu, al si delal izpit za avto ko je bila doba kremenčkovih na nožni pogon, ko se ni bilo “žmigucov”.  Sej ne morm verjet. Anže je not sladko spal, a nism mogla kej kot da sem odprla vrata in se zdrla na njega če je mal upleden al ka mu je, ker sem lepo dala “žmiguc” in zavila dol s ceste. Pa ka se gre folk. Ne, ne bo mi uničil lepega svežega jutra in s tem dneva. Ma da mu steram m….! Če je slabe volje, ni treba da še drugim zjebe dan. Kr neki no. Divjal je pa tut tak da brezveze, pa omejitev tam je 50 km/h. Degen od degena. Ko bi le bral tole.

Published in: on avgust 5, 2009 at 8:12 am  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/08/05/da-mu-ze-na-vsezgodi-j-m/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 KomentarjevKomentiraj

  1. Jop, takšne zadeve krepko pokvarijo jutro. Sama hvala bogu kmalu pozabim; vendar je po moje čisto drugače, če imaš še otroka v avtu.

    btw: zakaj pa on link ne dela? nič ni gor?

    • Ja, sem že vprašala Grega zakaj ne dela? Čakam odgovor😀

  2. Še lepše je, ko te na pločniku (ki je NAMENJEN pešcem)skoraj povozi kombi, ki pobira delavce in te potem izjemno prijazni voznik brez slabe vesti nadere kot malega otroka. Da ti dvigne tlak…. Ampak sem ga tudi jaz brez slabe vesti enako prijazno nadrla nazaj. Ufff kako paše včasih…

    • Ma norci so nekateri. Budale do konca.

  3. sam da se ni zaletel v vaju in sta zdrava in cela prišla domov, samo to je važno, samo to šteje!

  4. Danes sem bil po kakšnem letu spet na NLB, ker sem moral še nekaj uredit in nisem vedel, da imajo “po novem” LCD, kjer se ti izpiše številka prostega šaltarja. Samo vmes se gor vrtijo reklame, tako da tega nisem opazil. Pa stoji nek starejši možak za mano v vrsti in me nadere: “Pa kaj gledaš okrog, desetka je prosta!”, kot bi bil njegov nevzgojen paglavec. Jaz mu pa odvrnem “Gospod, kar vi vzemite desetko”, jaz bom raje počakal na enko, ker mi je bližje.🙂

    • Jao kok so nekateri živčni, a ne? Groza! Dobr si mu odgovoril. Bravo!

  5. meni dretje na ljudi nikoli ne pomaga, da bi se bolje počutila. tudi bentenje nad njimi v zasebnosti avtomobila ali čelade ne.

    • Uf meni pa paše spucat ventile, sploh nad tistim ki si to zasluži. Še bolj pa takšne ljudi razkuriš nazaj za kontra –> če jim vljudno, mirno, na easy prijazen način spustiš v fris kak lepi stavek.

  6. Joj bejba in to bi naj blo sočno?! Sem se tak pripravla, da mi bojo gledike dol padle od presenečenja, ker si običajno “politično korektna”, pol pa…. hahaha

    Ma važno je, da si spucala ventile… sam kar je pa še bolj pomembno – da vama z malim/velikim Anžetom ni blo nič!😀

    • Ma sej je blo to krivo ker nism šla takoj pisat,… če ne bi blo sočno od sočnega😀 Ventili pa so spucani, ja!😀


Leave a Reply

