Rekla je DA! :D

7.8. je bil rezerviran za BOHEMe. Seveda smo jo spet mahnili tja. Odlično vzdušje se je že med vožnjo občutilo v zraku,… nato pa se je samo še stopnjevalo.

(trio adio)

img_3736

img_3737

img_3738

img_3739

Prijateljici Katji se seveda še daleč ni sanjalo zakaj smo vsi tako “drugačni”… pa kr neki smo se hihitali,… šepetali,… se ji rahlo izogibali… ampak ob 24h ko je Matic (pevec skupine Bohem) poklical Katjo in ji povedal da ji ima njen Aleš nekaj za povedat,… in ko je Aleš s tisto drobno majhno lepo škatlico počepnil pred njo na kolene in ji povedal da jo ljubi do lune in nazaj in da ve da je ona tista prava… in jo vprašal če bi se poročila z njim… je Katja dobila odgovor na naše skrivnostno komuniciranje zadnjih par dni, saj je bilo potrebno urediti vse podrobnosti, da je presenečenje uspelo.

img_3880

img_3885

IMG_2065

Učke se svetijo,…😀

img_4248

IMG_2094

O koncertu meni zelo všečnih BOHEMov ne bom pisala, ker so itak odšpilali spet tak kot je prav!!! (in tudi meni dva najljubša komada Kič in Vsak je sam)😀 Prilagam fotke,… tiste taprave – koncertne pa si boste (upam da) kmalu lahko pogledali pri Gregu.

Katja in Aleš naj vajina romanca traja večno.😀

Published in: on avgust 8, 2009 at 9:03 popoldan  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/08/08/rekla-je-da-d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 KomentarjevKomentiraj

  1. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii🙂 kaaaak fajn!!!!!!🙂

    • Jaaa fuuuul!!!

  2. Hvala!

    • Ni za kej!😀

      • super je posnet,spomin bo za vedno!

  3. tak me je blo strah, da sem za en k… posnel, pa je kr dobr izpadl….so že bli problemi v koordinaciji prisotni….

    • Ma lučkar je zaje…. ker sem rekla da mora svetit v njiju, da bi se fajn vidl. V teh pogojih posneto odlično!

  4. Super je posnet, spomin za vedno!

  5. Sem dobila kr rosne oči.🙂 Škoda, ker moj ne pada na take fore. :S Bi se takoj tako zaročila.🙂 Zaročencema želim vso srečo in ljubezen do konca!🙂

    • No, da ti povem da smo tudi mi to dejanje preskočl (sej to itak veš) in mi je bla tale zaroka kot da je moja, ker sem lahko sodelovala in je blo super!😀

  6. Vsi ste dobro opravili vsak svojo nalogo, blesti pa seveda Aleš, ni ga takega junaka daleč naokoli! Čestitam zaročencema.

    • Ja Aleš je res carsko in zelo odlično speljal vse. Svaka čast!😀

  7. […] noč do jutra in mi4 :D Takle je. Ko smo skupaj – je čas za Boheme Katja in Aleš – Bohemovska zaročenca in poročenca Fajn je če je fino in z njima je vedno fino Pa se je […]


Leave a Reply

