Plenice

img_4333

No takole. Rabim pomoč, oz. nasvet oz. vaše mnenje. Odkar imamo našega smejkota smo bili na Pampers Newborn, potem smo prešaltali na Pampers 2ko, potem smo videli da nima nekih problemov s kožo,.. vneto rito še ni imel… in zatp smo poskusili finančno veliko ugodnejše DMove plenice o katerih sem slišala samo dobre stvari… Pa bi bilo vse lepo in prav, če ne bi takoj v momentu ko se prvič polula vse smrdelo kot da ima 5 ur staro plenico gor. Da ne bo pomote vedno ko vidim da je konkretno polulan ga previjem… pri kakanju pa itak da takoj. Ampak tele DMove nekak ni to to. Pa tako zelo trde in debele so. No in po vseh nasvetih se bomo zdaj zapeljali v Mulerja, da vidimo kako je stanje tam. Sej ne da želim šparat na otroku, ampak zakaj plačevati ogromno samo za ime PAMPERS, če bi lahko morda bile katere druge plenice tudi čist ok. Dokler jih ne najdem smo spet na Pamperskih, ki so tako zelo prijetno tanke in mehke.

Vse, samo da bo naš miško nasmejan😀

img_4329

Moj moj

img_4326
Zdaj pa prosim napišite kakšne izkušnje imate z ostalimi plenicami in katere nam še priporočate.

img_4281

Anže se vam zahvaljuje!😀 (oz. njegova rita – hihihi)

Published in: on avgust 9, 2009 at 8:43 popoldan  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/08/09/plenice/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 KomentarjevKomentiraj

  1. Hej. Ah te plenice…veliko smo probal. Najprej Pampers newborn, nad katerimi sem bila totalno razočarana, ker je bila Eva pri vsakem lulanju mokra.Pol smo mel DM-ove, tamale, ki so ble kr ok, dokler jih nismo zamenjali za večje. Tiste večje so ble nenormalno debele, trde in obavtne. Bljek. Pol smo vmes mel Merkatorjeve, sam se mi zdi, da to tud ni blo to, er se mi tud niso zdele udobne. Probal smo tud Lidlove, pa eh…ne vem no. Nazadnje smo pristali pri Pamperskah iz Mullerja. Velikokrat majo akcije, pa že v osnovi so plenice tam cenejše. Za Pamperske sem se odločila zgolj zarad tega, ker so res najmehkejše in zelo tanke. Zdaj jih še rabmo samo za spanje, ker smo sicer že en mesec brez. Uf, sem zatežila…

    • No, super za tole. Se tudi jaz spomnim da je bil veliko moker pri new born,… pa sem pač mislila, da je zato ker je bil tako droben in da so bile prevelike😀 Zdaj z 2ko je super za naslednjo rundo pa šibamo v Mullerja. DMove so pa res tako zelo velike in debele.

  2. No tud mi smo bli new born, pol pa na active fit(vijolične) – obvezno iz Mullerja, oz. morjo bit Nemške- so tud zakon. Mi smo jih imeli prve 4 mesece. Z znamko od Mullerja pa men nekak niso najboljše, so mi ble pretrde, drugače pa čist ok! Tak, da smo sedaj že za oba dva malčka na Hofer-kah. (sicer je bla neki časa nazaj ena čudna serija, ker se niso dale vredu prlepit, sam zdej so čist ok)Men so fajne, ker so fajn tanke, pa ful dost vpijejo. Tud če je bla kaka driska pr nas skor nikol ni šlo čez🙂 Pa še cena zelo ugodna.

    • No hvala. Probam Mullerjeve, pol pa Hoferjeve, ki jih folk ful hvali.

  3. mi mamo DMove in za razliko od pampersk ne premočijo in se pamž v njijh počuti fino…sicer pa bejba cez dan doma fura bumgenious pralne pleničke, ki so zakon za kožo. malo pogosteje jih menjavamo in enkrat na dva ni operemo celo serijo. če pa tu in tam malo premočijo se pa čisto nihče ne sekira.

    • Opažam da vedno več ljudi uporablja pralne plenice… Pohvalno! Jaz pa sem prelena da bi se še to nabiralo za pralni stroj akcijo.

  4. potem moraš bit res fejst lena, ker z njimi ni skoraj nobenega dela.

    • Ne da sem tulk lena, ampak nikol nisem niti razmišljala o uporabi pralnih. Vem da so prijetnejše in bolj “zdrave”… ampak ko znova in znova poslušam od babic kako je zdaj to hitro in enostavno,… da koliko so pa prej prali pa ribali,… me mine.

  5. bistvo, ki sem ga hotela povedat je, da najbrž niti ne veš koliko je dela s sodobnimi pralnimi pleničkami in se zato nisi določila zanje. jaz sem dete ob neki priliki na terenu vtaknila v tetra plenico in povijalne hlačke, ker ni bilo pri roki noben druge plenice in potem to zadevo doma oprala – neprimerljivo. Babice so brez dvoma imele težko tlako, ki ni primerljiva s sodobno.

    sodobne pralne pleničke flikneš po uporabi v čeber in ko je ta poln v pralni stroj ter jih po želji posušiš v sušilcu.

    jaz (ne dete, jaz) sem jih dobila v dar, ker sem med nosečnostjo gruntala o gorah odsluženih plenic, ki jih otrok dnevno sproducira, če uporablja tiste za enkratno uporabo. sama jih najbrz ne bi sla kupit, ker so mi vsi govorili, da ne bom imela časa se s tem ukvarjat, da je s tem preveč dela in da naj ne norim…danes smo vsi zadovoljni, da jih imamo.

    pa nikakor ne razumi mojega odgovora kot reklame za pralne plenice – vsaka mama že ve kako bo shendlala, povem samo, da z njimi ni veliko dela in da smo mi z njimi zadovoljni.

    • Ja ja, sej nisem narobe razumela. Hvala, ni nobene zamere! Sem pa prepričana da tako kot jaz si večina razlaga za tele pralne plenice un old way😀

  6. Pri tamalemu sem tudi jaz uporabljala pralne in so se super obnesle; (no, le začetna investicija je kar zajetna) nobenih vnetij, nobenega smradu… in tudi dela ni bilo nič več.

    • 😀

  7. o pleničkah ne bom, pa saj bo leto hitro naokoli pa bo že na kahljici.

    • Ja mimgrede bo.

  8. Jaz sem zelo zadovoljna s Hoferjevi, so ene najcenejših, kar sem ji sprobala in prav fajne, po mehkobi malo spominjajo na pamperske. Za ponoči pa Elinini ritki privoščim pamperske, obvezno made in germany, ker je le celo noč v njih in je ritka zjutraj lepo suha.🙂

    • Obisk Mullerja in Hofferja v je planu!!! Hvala vsem!🙂


Leave a Reply

