Po enem letu…

… sem se danes spet končno usedla na mojga VRAGECa.

IMG_2212

Ja res je. Lani, ko je 1.septembra ClearBlue pokazal tisti modri plusek, sem razumljivo takoj pospravila moj motor v garažo in se ga do danes nisem dotaknila. Danes pa sem začutila da je pravi čas, da se koža spet naježi in da jo easy_riderka odprda v svet.

In sem šla…IMG_2211

Ampak kot da bi mi nekdo nagajal se je v momentu ko sem se usedla na mojga vragec uscalo. A ker ni zgledalo, da bo za dolgo sem šla. Nič me ne ustavi, ko si 1x nekaj v glavo zabijem, ja! Občutek odličen – slišati spet brnenje motorja pod seboj in seveda imeti oblast nad njim. Sedeti zadaj je nekaj čisto drugega. Spredaj je pa fajn! Pogled na stanje kilometrov: 43075. Bila je kratka a sladka tura, ker so črni oblaki pridno bdeli ves čas nad menoj si nisem privoščila orng kroga.

Paše paše. In še bo. Anže se je pridno potepal po Šempetru in ni imel nič proti da sem šla… je bilo pa veselje babice in dedija toliko večje, da sta ga lahko imela cele 3 ure😀 Pa še bi lahko bila, sta rekla. Super je imeti toliko pridnih in fajnih kandidatov za varstvo😀 Ati pa je še vedno bolan in čakamo da bo bolje. Ker se bomo šli končno skupaj kopat😀

Z današnjo otvoritveno vožnjo, pa sem se dokončno poslovila od usnja, saj sem danes prvič testirala hlače iz tekstila (jakno že imam) in v teh norih poletnih temperaturah ne dam več usnja gor in pika. Tekstil je lažji, mehkejši, tanjši, ravnotako ne prepiha in zelo zelo zelo manj vroč kot usnje.

IMG_2214

In ja. Hudičevo hudičevo zelo zelo sem gledala na števc, da ga ne bom spet posračkala. Ampak priznam, v avtu sem divjakinja, na motorju (vsaj kar se čoperije tiče) pa je itak do 90km/h najbolj prijetna vožnja in ni straha da prekoračim. Pa ka ti bo avto, če maš motor.

Published in: on avgust 14, 2009 at 5:00 am  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/08/14/po-enem-letu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 KomentarjevKomentiraj

  1. skratka…uživala si🙂
    lahko bi pa sporočila pol ure prej, da imaš namen se it pocestnico, bi se ti pridružila🙂

    • Ma veš ko se jst odločim, pa da smo motor spedenal in prpravl in potegnal ven iz pajčevine, pa na grde grde oblake sodeč,… se je mogl zgodit takoj in na hitr in za kratek čas. Ker pa vem da si dolgometrašica, jo bomo enkrat mahnal na eno pošteno turo. Včeri je blo za lušte, da sem spet nazaj not padla😀

  2. hm. jaz sem se vozila še v 5. mesecu..dokler sem se pač stlačila v motoristične hlače.

    • Dobra si. Jst si nisem upala, ker sem imela probleme, pa vseeno si ne bi.

  3. točno toliko se lahko zgodi kot v avtomobilu. mislim da je čisto vseeno, a dobiš v trebuh balanco motorja ali volan.

  4. Ojla. Viragec pa lepo brni, a ne? 43000km je lepa za virageca! Naj ti služi! Jaz pa gledam drugo leto proti novi yamahi tenere! Ka praviš?

    • Uuuuu, nič več čoperija?😀

  5. Sedaj tudi takšne razumem, kot si ti. Največji užitek je sesti na motor in uživati. Jaz imam kolo pa imam občutek, da je svet okoli mene ves moj, ko se podam po cesti cilju naproti.
    Srečno na poti.

    • Ja res je užitek. Srečno predvsem pa uživantsko vožnjo želim tudi vam! Kako kaj malčica?😀

  6. še ena kolesarska : poletje, kolo, park, sveži zrak…
    želim si, da bi poletje še dolgo trajalo, vsaj do novembra

    • Ma sej jesen je lahk tut fajna, ne?!

  7. Hja…nič…kdaj gremo kam? Jaz ne vozim – iz varnostnih razlogov za vso cestno pločevino in obcestne nepremičnine😉

    • Se bomo zmenl, ko se mal vročina umiri in ko pride naš ata k seb😀


Leave a Reply

