Prijaznost

Vesela sem, da se ti v teh časih zgodi kdaj še takšna “malenkost”, ki ti lahko (če bolj poštudiraš) polepša dan!

3023

(vir)

Med sončnim vozičkanjem sredi popoldneva sem prišla do pločnika, kjer so trije urejali, kosili in rezali zelenje ob pločniku – cesti. Torej, kosilnica, “laksarca” in žaga… Niti v sanjah si ne bi mislila, da me bodo sploh opazili, kaj šele reagirali tako kot so. Tisti taglasni s kosilnico jo je pri priči (beri in piši TAKOJ ko me je videl da grem v njegovi smeri !!!) ugasnil (pa čeprav je videl da je Anže buden in da ne spi – torej ga ne bi kosilnica zbudila) in počakal da pridem mimo. Zahvalila sem se mu in si oddahnila, da mi ni vso travo spodaj v predal pod vozičkom zmetal, ker je pihalo in metalo ravno v tej smeri! Pridem par korakov naprej … in se delavec z “laksarco”… dobesedno namerno skrije za grm.

Je malenkost (mogoče komu niti omembe vredna), ampak meni se to zdi lepa gesta in dober občutek, da so še tako prijazni ljudje med nami.

Hvala pridni gospodje!🙂

Published in: on oktober 5, 2009 at 3:18 popoldan  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/10/05/prijaznost/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. bi rekli: stara dunajska šola še vedno paše in si želimo še več takih gospodov in mladcev!

    • Ja res je! Vedno manj jih je, zato še toliko bolj paše😀

  2. To je pa res lepo…in res je vedno manj takih ljudi, ki še opazijo druge… Tako, da pohvalno!

    • Ja ful pohvalno, upam tudi da nalezljivo😀

  3. O res lepo! Škoda, da se takšne pozornosti tako redko zgodijo…

    • Ja jst se ne spomnem kdaj se mi je nazadnje,… da ni to prvič?😀

  4. Bravo! Res lepo, da si še znajo vzeti čas za sočloveka!🙂

    • Na čimveč takih!


Leave a Reply

