Veet nateg

veet1Vir

Takole! Ker sem že pred leti ugotovila, da je solo samosebemučenje z voskom občutno ceneje, kot pa obiski pri kozmetičarki za depilacijo nog, se že dolga leta poslužujem tehle veet depilacijskih trakov. Super gre, ni grozn boleče, pa cel mesec imam mir. Res je, da če uporabljaš vosek in želiš vedno manj dlak,… noge nikoli več ne smejo videt britivce, ampak meni je po 10letih voskanja že odlično uspelo.

No, ampak ena črna pika pa vseeno leti na proizvajalca oz. uvoznika! Mah, kakorkoli in na kogarkoli že pač… mislim da so nas pošteno nateg….. Pred približno letom je bila akcija, da če si kupil škatlico veet trakov, poslal izrezan napis z računom na njihov naslov,… so VSAKEMU ki je poslal račun obljubili – zagotovili lepotni tretma v svojem kraju, pa še prav napisal si lahko kaj si želiš: masaža, make-up, depilacija,… ?! Mhm, me zanima ja. A mogoče čez 10 let ??? Ni bilo ne duha ne sluha o tej povratni pošti potem. Ja, priznam to je malenkost in zaradi tega ne bom zato nič slabše spala,… sam zakaj se grejo neko “nagradno igro” ki to ni! Pa take fore!

Danes 12.10.2009 sem na http://www.veet.si poslala vprašanje glede tega in prav zanima me kaj mi bodo odgovorili, če sploh bodo.

Published in: on oktober 12, 2009 at 7:44 popoldan  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/10/12/veet-nateg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. takšna akcija je bila pred približno dvemi leti – js sem dobila nego obraza… finta je bila v tem, da si moral poslat 3 kupone z izdelkov in račune – v kolikor so le-ti bili poškodovani (=zbledeli, popackani, karkoliže) jih niso upoštevali; čakala sem kakšen mesec ali več, pa ker ni bilo nič od nič sem jih poklicala in sem potem v roku 10 dni dobila svojo Nego; no za “drugo pošiljko” nisem nč dobila oz. sem obupala nad tem, da bi jih s5 klicala…
    nateg?-definitivno!

    • No ja 3. Sej ni kej, kakor je pisalo sem nardila in jih poslala VEČ,… pa ni bilo ne duha ne sluha o odgovoru😦

  2. This web site truly has all the info I needed about this
    subject and didn’t know who to ask.

  3. My developer is trying to persuade me to move to
    .net from PHP. I have always disliked the idea because of
    the expenses. But he’s tryiong none the less. I’ve
    been using WordPress on several websites for about a year and
    am concerned about switching to another platform. I have heard excellent things about blogengine.
    net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
    Any help would be really appreciated!

  4. You’re so interesting! I do not suppose I have read through anything like
    this before. So wonderful to find somebody with some genuine thoughts on this subject matter.
    Really.. thanks for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with a little originality!

  5. 昔と比較すれば、ワキ脱毛はずいぶん安くなったものです。その理由としては、ワキ脱毛を脱毛の入門的な位置づけにしており、取りあえず格安で体験してもらおうと思っているからです。


Leave a Reply

