PLUS za “najboljšega” soseda

Kot sem že (se mi zdi) že 100x povedala sem 100% SPARovka, a tu pa tam me pot zanese v Mercator, če ne druga po mlek pa pir, ker sta Mercatorjevi znamki cenejši, proizvajalca pa tista taprava!😀

In danes ko smo kufetkali v Mercatorijevem centru (ja no če je blo pa premrzlo in pihalooooo je da bi šli ven), me je med iskanjem parkirnega prostora prijetno pozitivno presenetil (razveselil) tale štemplček na parkirnem prostoru.

Fotografija0968

… in brez slabe vesti (ker ni bil invalidski voziček) sem parkirana nanj.  Super! Sej ne rečem da rabimo vozičkarji parkirni prostor tik pred vhodom, ker se kao ne moremo malo sprehoditi. Ne, to sploh ni problem! Ampak danes ko je noro pihalo in bilo res mrzlo sem si želela da bi lahko parkirala blizu. In uspelo nam je!😉 Bravo sosed!😉 Pa še prijazni gospod naju je spustil naprej na blagajni, ko je videl da imava samo dve stvari, on pa poln voziček. Le njegovi gospej ni bila gospodova prijaznost nič kaj všeč. Je dobil  tisti doooolgi obraz in pripomnila da lahko greva tudi na samopostrežno blagajno. Ja in zakaj potem takem ni tja šla ona???

Tale pa se mi zdi da je vredna za pršponat 😉 zraven, ker je originalna!

Fotografija0969

Published in: on oktober 13, 2009 at 7:23 popoldan  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/10/13/plus-za-najboljsega-soseda/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomentarjevKomentiraj

  1. vse lepo in prav, samo jaz res ne prenesem dolge vrste pred blagajno, saj nič brezplačno ne delijo.

    • Ja se jim pač ni dalo odpreti še kakšno blagajno, ker je bilo še dopoldne. Sej si v penziji no, kam se ti pa mudi. Pa še Anže te je zabaval mim grede! Ti ti ti speed-ika!

  2. Hello exceptionnal blog! Does running a blog such as this
    require a massive amount work? I have very little understanding of computer programming but
    I was hoping to start my own blog soon. Anyhow,
    should you have any ideas or techniques for new blog owners please share.
    I understand this is off topic nevertheless I simply needed to ask.
    Thanks a lot!


Leave a Reply

