S A G A

Spet se bo tresssslo. Po žilah bo vrelo… in to že ta petek v Mariboru. Še prej pa je bilo treba dobiti žegn njihovega novega cdja.

Histerijo mladih punc je bilo občutiti v veliki meri, na prste ene roke pa sem lahko preštela moje letnike :S

Tudi najmlajši vedo kaj je dober rock😉 …

… pa tudi malo manj mladi😉

Takole pa izgleda njihova zadnja mojstrovina.

Sliši se več kot odlično!

Psssst. Februarja naj bi stressssli Celje!

No, pa še nekaj prijetnega za vaše uho😉

Published in: on december 5, 2009 at 9:17 popoldan  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/12/05/s-a-g-a/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. Februarja bodo v Celju? Noro!!! Komaj čakam.
    Ti je všeč nov album? Meni ne preveč. Sem malo razočarana. Mogoče ga moram večkrat poslušat, da mi pride v uho… ne vem.

    • Ja všeč zelo. Je pa nujno treba ga večkrat skos dat😉


Leave a Reply

