Siddharta v Mariboru

Maribor, dež, polna dvorana Tabor, temperatura raste, 20:25. Čas za Siddharto in polnjenje mojih baterij do konca.

Začelo se je tresti in tresssslo se je vse tja do 23:10. Presenetljivo dolg koncert. In še kako zelo je prijal. Aaah, ja. Moj prvi tapravi (na HARD) rock koncert odkar je z nami naš mali migec. Ma saj sma šla tu pa tam na kakšnega, ampak nikoli ni bilo to to. Ko lahko končno popolnoma odmisliš vse kar se dogaja doma (hvala obe super babici in dedija), ko imaš vse pesmi v malem prstu, ko veš da se mala biba počuti super tudi brez tebe, ko se dvignejo vse dlake od filinga odličnih hard ritmov, ko si tam, z njimi, zlit v enoglasno petje tisoč-glave množice, … ah ja. To je to! Čisti užitek.To sem jaz. Tam se najdem. Popoln odklop, za dušo, telo…

Otvorili s Pot v X, zaključili z njihovo nogometno himno, vmes pa nam postregli z “venčkom” najboljših, ki so jih v teh dolgih letih ustvarjanja mojstrsko vlivali v naša ušesa.

In novi komadi? Odlično ! ! ! Vsak naslednji cd je boljši od prejšnjega, pa čeprav pri vsakem rečem, da boljše ne bi moglo bit. Vedno bolj ga žagajo😉

(par fotk še TUKAJ)

Koncert, zvok, izbor komadov, vse –>  1A.

————————————————————————

Razen: velika črna pika gre pa vsem degenom od degenov, ki so pravzaprav eni veliki “reveži”, ker ne morejo slabe 3 ure zdržat brez svoje doze nikotina v boga pljuča. Degeni! Pol pa okol gledajo pa neki čepijo pa vlečejo,… pa se skrivajo. Če že pripališ mej jajce pa potegn da TE VSI VIDJO. Debil! Pa haloooooo, kot da se dim ne dvigne in zasmradi vse naokoli, no. Da bi šla najraj tja pa bi mu tist j….. čik v rit porinla! Gnoji! Egoisti! In potem ravno ko se s prijateljem pogovarjava da bi bilo odlično kako “čistko” med folk vržit,… pride lučkar z varnostnikom in mu “razloži” da nej ugasne čik in neha. Ma men se je tak dobr zdel da sem z užitkom še trikrat obrnila in mu podarila moj “prijazni” pogled tja nazaj za moj hrbet. A seveda, frajer da mu ni para, si čez kake 20 minut pripali novega. Pa jst mu zakasiram trojno kazen, ziher!

———————————————————————–

Srčno upam da februarja res koncertirajo v Celju.

Rock on!

“… in potem se roke dvignejo…”

Published in: on december 12, 2009 at 8:59 popoldan  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/12/12/siddharta-v-mariboru/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. A da si si jo lahko v miru privoščila🙂 ? Lepo! Si me kar spomnila na čas, ko sem jaz samo napol okoli skakala, ker sem na Malo Miš mislila, in kako lepo je bilo, ko sem se končno sprostila in uživala z Mojim😀 .

    • Ja sej jst že dolg skačem okol brezskrbi, da ne bo kdo mislim da imam že skor 8 mesecev cmok v grlo. Ampak na sporedu še ni bilo tako odličnega koncerta v tem času brezskrbnosti😉 Na začetku pa itak da ne gre brez misli pri mali bibi. Se spomnem mojega prvega kina,… pa koncerta,… po porodu…

  2. Kako sofisticirane in prefinjene zmerljivke vsebuje tale objava.
    Zakaj pa majstru s cigareto na licu mesta nisi tega zabrusila v obraz?

    • Zato ker bi me moj nazaj potegnu, pol bi se pa še midva spričkala. Me je srbelo da bi! Brez skrbi! Sej gre tut mojmu to na živce, ampak mu ni do teženja folku.

  3. zakaj pa ne? če te nekaj tako zelo razjezi, potem bi morala povedat dotičnemu.

  4. Ja sej maš prav. Drugič bom mojim rekla da grem na wc… jaz pa direkt na njega😉 Mah samo kaj, ko to ne bo nič spremenilo :S

  5. hvala ti za body! – upam, da tudi meni uspe priti na kakšen njihov koncert!-kot berem tebe, ni za zamuditi!

    • No super da ti je všeč😉 Men je carski in kr skoda mi je da ga bo kmalu prerastu😦 Ja, nujno it na koncert!!!


Leave a Reply

