On sam oz. mi.

V mojem obdobju pred prihodom Anžeta sem se vedno čudila staršem ko so vse govorili v množini… Smo rodili, smo jedli, spimo, zizamo, kakamo, lulamo, dobili smo zobek, jokamo, dojimo,  ne spimo (ok tu množina celo drži), shodili smo, spregovorili smo, ploskamo, čofotamo, plazimo, …

… a zdaj mi je popolnoma jasno zakaj temu tako in verjamem da je med nami kdo ki se zdaj čudi prav meni… a saj bo verjetno tudi njemu kmalu jasno, ko bo dobil svojo malo bibo😉

Uživajte s svojimi kraljičnami in princi, ker kar prehitro gre tole vse skupaj.

Published in: on december 18, 2009 at 6:05 popoldan  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/12/18/je-on-sam-ampak-smo-mi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. **********

    • :*

  2. zelo znano😉 . in RES gre PREhitro, ampak glavno, da je fajn🙂 .

    • Ja res je fajn😉

  3. Ej, točno to! Nikol mi ni bilo jasno zakaj množina, zdaj mi je čist normalno, hehe🙂 Ekspresno hitro gre, ja…

    • 😉

  4. Currently it sounds like Movable Type is the best blogging platform out there
    right now. (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

  5. Hi my family member! I wish to say that this article is amazing, nice
    written and come with almost all significant infos. I’d like to see more posts like this .

  6. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have really loved browsing your blog posts.
    After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write
    once more soon!


Leave a Reply

