Voda

Kako zelo jo imam rada in kako zelo hudo je ko je ne moreš spiti na eks, se zaveš šele če si bolan. Ko lahko naenkrat spiješ 3dcl dobre, hladne, zdrave vode. Mmmmm, občutek ko ti teče po grlu,… ko te osveži, namoči ustnice, osveži grlo… prebudi,…

(vir)

… ja takšne fantazije sem imela včeraj, ko sem bolana ležala v postelji in tudi če sem popila samo pol požirka navadne vode sem letela v kopalnico. Bruhat. Me je imelo da bi z litrco vode šla v kopalnico jo spila na šus (in to vse samo za tisti čudovit svež občutek po grlu),… potem pa kar bi bilo bi bilo.

A seveda ko si zdrav, ko ti nič ne fali,… je pitje vode na eks nekaj samoumevnega,… nekaj vsakdanjega… a ko je ne moreš, se šele zaveš kako zelo je dobra. Žejna kot že dolgo ne sem jo kasneje požirk po požirku spravljala v sebe in čez noč spila skoraj dva litra. Ki sta na srečo ostala tam kjer naj bi ostala😉

In danes sem že bolje.

Grem na deci😉 Voda je zakon!

Published in: on december 20, 2009 at 11:21 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/12/20/voda/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. …in pusti, naj te nosi VOOOODAAAAA…..

    • … ja sam da ne bos mislu, včer sem res sanjarila o tem da bi me voda nosla…. kok plavam,… kok goltam vodo, kok se potopim v vodo… ne morš verjet kok je lahk to hudo, če bi ful… pa ne smeš.

  2. poznano, ampak fajn, da je mimo🙂 ,ne?

    • Ja super da je bilo samo enodnevno😉

  3. Sej se je blo treba pozdravt. 26. je blizu🙂

    • Itak de. Pje bo fajn😉


Leave a Reply

