I`m dreaming of a white Christmas

Božič je fajn. December je kul.

Zima mi je kul samo decembra, pa še to le če je sneg in zmerno mrzlo. Sploh pa je filing popoln, ko sediš za polno mizo dobrot, obkrožen s svojimi najdražjimi, pod jelko čakajo darilca (ja letos je dogovorjeno da bodo darilca in ne darila. Anže bo sicer verjetno prejel bolj darila kot darilca (ampak za njega velja)… mi pa se bomo pozornostno obdarili, sej smo že veliki😉 ), vse diši po pomarančah, cimetu, kuhanem vinu, večerja… svečke gorijo, božični cd suče svoj deseti krog, radiatorji so topli, ledene sveče oknu rišejo čudovite okvirje, snežinke tiho plešejo svoj božični ples, avtomobilov se zaradi snega ne sliši, sij lučk na drevesu zunaj je čudovit, ko se sneg okoli lučke obarva, Šark leži na svoji deknici na toplem spodaj,  zvit v klopčič, utrujen od divjanja po snegu, z enim ušesom posluša naš smeh in se veseli mesnega posladka,… Anže že zdaj s svojimi malimi odprtimi usteci opazuje vse lučke, bučke, ovčke, perle, Božička, svečke, …in s prstkom kaže na vsakega posebej, ter se čudi vsem svetlikajočim podobam.

To bo Anžetov prvi Božič. In prav lušno nam bo. Najprej večerja pri babici in dediju v Šempetru, naslednji dan pa kosilo pri babici in dediju v Celju. Seveda tudi teti in strica ne bosta manjkala😉 To bo lušno.

Ampak letos kljub vsemu še vedno sanjam o belem Božiču, saj žal napovedujejo otoplitve in s tem blaten Božič😦

Lepo praznujte dragi moji (mi vsekakor bomo) :*

Mmmmvvuuuaaaaa ;*

Pa še malo za boljši filing😉

Published in: on december 21, 2009 at 9:54 popoldan  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/12/21/im-dreaming-of-a-white-christmas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 KomentarjevKomentiraj

  1. Mmmm…lepo imate. Dobimo še kakšno družinsko fotko s kapicami??? To bi bilo kjjjut ;D

    • O ja brez skrbi! Sledijo sledijo. 25.12 imamo spet skupni (tokrat božični) fotošuting, ki sledi okoli vsakega 23. v mesecu😉

  2. Simpatično🙂 , sploh zadnja fotka🙂 , lepa smrekica. Mi jo še moramo naredit, samo midva sva dosedaj vedno delala 24. in upam, da nama tudi letos rata😉 .

    • Ja sej naj bi se 24. ampak kaj ko je meni pol vsega prehitro konec. Mi je večji filing lučk in bučk in jelkic PRED kot pa PO Božiču. Tako da si vedno pričaram malo prazničnega vzdušja prej, ker januar potem mi je kr neki in bi že kr imela pomlad. Uživajte ob postavljanju svojega dreveščka😉 Upam da se kmalu vidimo😉 Objem vajinemu princu!

      • Ja, saj kakor komu paše😉 . Če se boste potepali kaj v okolici MB ali želite prit, ni problema, meni se sedaj še ne da kaj dosti okoli hodit, ker je en velik jok, ko kam gremo in se mi tega enostavno ne da poslušat. Sicer bomo pa te praznike natančno ugotovili vzrok joka😦 , da ne bom nekaj brez veze govorila🙂 .

  3. Jeeeee🙂 Hvala za take fine misli! Lep Božič tudi vam trem!

    • Enako

  4. kak je dober Anže..pravi Santa :))

    • Hihihi, ja za to pa H&M poskrbi😉

  5. Tudi meni je všeč imet smrekico prej…da utripa po prostoru😉 Ko je enkrat januar ni več isto…za samo dobrih 10 dni mi je pa ni za imet😛 Tako, da od 15.12. je kr to to…včasih še kje ostanejo kakšne lučke do pomladi🙂

    • Ja december je boljš… januar je pa dolgocajtn :S

  6. Mi smo doma vedno postavili smrekico kar na začetku decembra, takoj po Miklavžu. Že itak je vse to praznično vzdušje v decembru tak kratko, ane?

    Eva, kake pa maš! Januar je super, “nartaboljši” ljudje so takrat rojeni😉😀😀😀

    aja, luštne fotke, carski Anže!!🙂

    • Ja ja, januarja se rojevajo pomembneži😉😉😉

  7. No, božič je zelen🙂 Ampak kljub temu je fino, a ne? Si je potrebno narediti praznično vzdušje.
    Lepe in globoko doživete praznike!

    • Ja žal je Božič zelen in deževen. Ampak ok, samo da se imamo lepo😉


Leave a Reply

