Labodja družina

Vsako leto pozimi se v Šempetru na Savinji nekaj časa zadržujejo labodi.

Vendar se ne spomnim da bi jih bilo vedno toliko. Temu se ne more več reči labodja družina ampak skoraj žlahta😉 Res je številčna tale skupinica. Smo prvič na sprehodu na njih naleteli par dni nazaj, ko jih je s tamalo mašino ovekovečil Grega, Anže pa jih je seveda prespal. Tokrat pa smo se do jeza odpravili s foto velikanom in sem si jih privoščila jaz, Anže pa je (ne boste verjeli😉 ) vse spet prespal. Tale baby-nahrbtnik ima res neko uspavalno moč, ker kadarkoli je v njem zaspi v cca. 10 minutah.

Nazaj k labodji skupinici. Kljub vsej svoji lepoti, barvi in nežni podobi so na meter oddaljenosti kar “spoštovanja vredni ptički”. In kot popolnoma amaterskemu opazovalcu mi je bilo zelo hitro jasno kdo je “veliki ata”. Ves čas je bil v ospredju in opazoval vsak moj gib, za kruh ki sem jim ga metala se ni zmenil. Važno da je branil svoje. Tako se dela!

“hej ti! Pazi kaj delaš. Gledam te!!!”

“moj bo!”

“Hja, ne grizejo samo psi!”

Published in: on februar 4, 2010 at 9:03 popoldan  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/02/04/labodja-druzina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 KomentarjevKomentiraj

  1. divji labodi!

    • :S

  2. za njih je letos huda zima in mislim, da so zelo lačni.

    • Eh, sej je velik ribic v reki🙂

  3. lepi so🙂

    • Res so, ja!

  4. Lepi skoraj kot flamingi😉

    • Ja na pinki jih poštrihamo pa je😉

  5. Zanimivi so full. V Savinji sem videla samo 2🙂 Smo ju zadnjič opazovali s tamalimi.🙂

    • Ja ful so lepi. Ampak hierarhija se pa takoj opazi. Spredi je bil šef, vmes vsi ostali zadaj pa sivčki mladički😉

  6. si jim dala mojo pošiljko hrane? spet nabiram za naslednjič!

    • Ne govor! Skos sm vedla da jih morm vzet… pridem pa do njih pa sem se spomnila da je cela vrečka ostala v avtu. Tak da bomo pač jutr spet mogl do njih it😉


Leave a Reply

