Mi2 na Mi2

Zbudi me za praznik, kot si me zbujala takrat, ko prvi maj je vel, v zelenju regratovih trat / Jedna mala, pjegava plava, ne da mi mira, uvijek kad je sretnem, hoče nešto da mi da / Izgubljena iluzija, v čas zapisana skrivnost, hormoni in telepatija, trhel in nevaren most / Ko bil sn še mali pizdun, ko pameti nisn mel še nobene, da s kamenjem po gasi sn šajbe razbijal, v čistih hlačah po njivi sn roval, in sosedom črešnje sn žr / V malem kraju, v mali ulici, stal je mali nočni bar, tam si dobo, če si bil fejst sam, fukat že za mali dnar / Odhajaš, ne da bi dotikala se tal, povej mi vsaj razlog, da manj mi bo žal, odhajaš, pogled daleč vstran si uprla, nisi te sorte, da bi se ozrla / Pod Bočom je stala, se slive držala, je k sreči bla trezna, drugače bi pala / Nikol se nisn kaj preveč sekiral, kaj bo jutri al pa dan potem, šola šla je kolko tolko vredi, dnar pa tudi ni bil glih problem / Bil sn tedi pubec mlad, vsako jutro frišnega semena, da rešim tega se bremena, sn si našo dekle prvikrat / V tistih cajtih sn ga pil, da ne bi dan bil več tak siv, da vraga v sebi bi ftopil, v tistih cajtih sn ga pil / Moja zemlja ni okrogla moj svet je malo bolj oglat, in če povem si po pravici nisn niti več tak mlad, da bi predolgo se sekiral, zakaj se sploh je šlo takrat, dobro se mi zdi že, da spet sn mel nekoga rad / Je minila jesen, vune zima zavija, je ratal problem, prazna je škrija / Pravega imena vam ne bom izdal, redko je, lahko bi kdo jo prepoznal, saj živi v majhnem kraju, v ulici maršala Tita, kjer nihče ne ve za naju, zato, naj stvar ostane skrita, tri zadnje črke so enake, in ker podobno kot Anita, ni bila nikoli sita, recimo ji kar Brigita / Eno noč si me prosila za prevoz, odpr sn ti šajbo in te gledal čez nos, pijana si bila in jaz pijan, takoj sma se zmenla za naslednji dan.

(Več fotk pa seveda pri mojem)

Po dolgem času spet končno ena koncertna objava. Zadnja objava v rubriki “koncerti” je bila namreč objavljena 12. decembra, kar pomeni skoraj dva meseca koncertne pavze. Ne ne ne, tu nekaj ne štima. Bo treba bolj pogosto očistit dušo in telo z dozo rock “n” rolla! No, ampak ni straha za v prihodnje. Karta je že primagnetena na hladilnik…

…pa seveda ne smem pozabiti Siddharte, ki sledi … pa Tinkara naj bi špilala tu nekje, pa DanD bodo pognali mravljince po telesu, točno tam kjer sva dahnila usodni da. Ah ja 2010 bo spet tako kot se reče! Se že veselim.

No, nazaj k Mi2. Zgodilo se je v Metropolu, ki je – če mene vprašate – popolnoma zgrešena lokacija za žurersko – rock koncerte. Ne morš da sediš v “kino” dvorani, oni pa se trudijo in “švicajo” gor na odru na polno. Mi pa jih kot v gledališču gledamo. Aja, poslušamo. Ampak kaj naj, Metropol še ne mislim žagat stole ven, tako da pač greš in uživaš. Ni druge. Mi2 so še vedno dvignili publiko na noge in tudi tokrat je bilo tako. Pač stanje med sedeži, a tudi prav. Prvi del koncerta smo spremljali z migeci v riti, potem pa ni šlo več in publika je na komad “Sve ove godine” vstala in se prepustila ritmu. Ne morš bit na mir. Ni šans.  Sledili so stari dobri komadi, pa par tistih že preveč zlajnanih kot so Črtica in meni zelo zelo zelo ne simpatična – Pojdi z menoj v toplice. Slišali smo lahko tudi par (všečnih za uho) novih komadov, ki bodo na novi cd-jki. Predvsem zanimiva besedila za komad Sam da je petek (točnega naslova se ne spomnim), pa Antinikotinska mi je seveda zelo všeč.

Ko so pred leti igrali v Šempetru mi je Tonček (potem ko sem rekla naj zašpilajo Šlager) lepo razložil, da ko bom pa malo starejša dobim svoj najljubši komad Šlager… no in zdaj sem pošteno starejša in komada še vedno niso zašpilali. Aj aj aj😦

No, si ga bom pa tukaj zapela:

———————————————————

Kako naj napišem pesem ljubavno
da ne bi se v patosu grela
kako naj napišem pesem otožno
da bo vsaj malo vesela

Kako naj se v njej spomnim na maj,
začinim ga z meglo železniških postaj
zmešam lepoto z malo bolečine
seme , kri in solze pa v upe in spomine.

Kako naj napišem pesem o dnevu,
ki ga le v noči spoznam,
kako naj napišem pesem o vsemu
česar ne vem in ne znam

Kako naj v par besedah povem to kar bi rad
kako naj kradem verze, da ne postanem tat
kako naj v eni sapi izrečem kar želim
molim, kolnem, prosim, sovražim,oprostim

Napisal bom šlager za dobro jutro,
šlager za lahko noč
Napisal bom šlager za kamasutro
šlager za prvo pomoč
Kako naj napišem pesem ljubavno
da ne bi se v patosu grela
kako naj napišem pesem otožno
da bo vsaj malo vesela

Kako naj v par besedah povem to kar bi rad
kako naj kradem verze, da ne postanem tat
kako naj v eni sapi izrečem kar želim
molim, kolnem, prosim, sovražim,oprostim

Napisal bom šlager za dobro jutro,
šlager za lahko noč
Napisal bom šlager za kamasutro
šlager za prvo pomoč

Published in: on februar 8, 2010 at 9:25 am  Oddaj komentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/02/08/mi2-na-mi2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

