Rock žur…

…ki bi mu jst sicer bolj rekla metal – mladinski žur v Šeščah. In ker sem zaprisežena ROCKerica mi je bilo tak tak. Ok, prve tri skupine so ble ok in se je dalo tam bit. Zadnja Legalo Kriminalo pa je bila en mal prevč na hard za moj okus. Sploh tistih atleti med publiko, ki so lavfali maratonske kroge :S Pevec sicer nadvse simpatičen, sama muzka pa ne. Vsaj za moje uho. Ampak smo zdržali, tako da je Grega lahko opravil svoje že dolgo obljubljeno delo😉 Ma sej če ne druga je zanimivo iti na te zadeve neobremenjen in brez pričakovanj… in si pol prijetno presenečen ko si “širši publike neznane” skupine privoščijo npr. odšpilat komad Siddharte. Pa to. Če pa imaš poleg še prijatelje je vse prijetneje😉 Aja, imajo pa prav luškano dvorano za takšne mini koncerte in mislim da bi jo morali še večkrat tako “oživet”. Ja, folk pride, če se le dogaja!

… in tako smo en večer prej rili in kopali in v (punce seveda) visokih petkah tiščali avto v hrib proti Kopam. Pa ni in ni šlo… Ni bilo druge, kot da smo obrnali avto in oddrsali proti dolini. Bohemi so tako za nas ostali na neosvojenem vrhu Kop :S Mi pa ni jasno kako si lahko neko smučišče privošči tako katastrofalno neprevozno cesto. Ampak to je že druga pesem.

Več fotk pa kje drugje kot pa pri mojem, jaz pripenjam dve samo tak mal za filing🙂

Published in: on marec 1, 2010 at 5:00 am  Oddaj komentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/03/01/rock-zur/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

