Prvi dnevi službe…

… ali drugače… prvi dnevi brez mojega lupčka. In kako je šlo? Prva dva dni jokec na polno in v meni se je iz dneva v dan porajalo vprašanje kako bo kej tole steklo… In tretji dan… kot da bi presekal konec. Se smejal, spal rekordne 3 ure… in mami čist hepi v službi brezskrbno delala, kar delati mora/m😉

Res je super da nimaš cmoka v grlu, ko se bliža ura da ga moraš pustiti in iti v službo,… ali še huje da bi me 8 ur stiskalo in zvijalo, z mislimi pa bi namesto v službi bila ves čas pri njemu… tako pa sem super štartala v službi in po pravici povedano paše pridet nazaj in si malo preluftat možgane. Eno leto je ravno prav! So pa zato potem tiste popoldanske urice z njim toliko bolj super scartane, uživantske in izkoriščene do konca …🙂

In ker mi je vse skupaj olajšalo tudi sporočanje preko sms-mms-ov moram nujno deliti z vami nekaj taprvih!🙂

Prvi dan, ko smo poskusili kolikor dolgo bi/bo šlo… potem pa bi babi prišla po njega… in jaz berem tole:

Mami, jaz sem tak frajer, da bom poskusil tu zaspat. Nic ne jocem vec, zjutraj sem pa malo. Zdaj pa sem nasmejan!😀 Tako da ne skrbi! Pa pa. Anze

No, ampak njegov obraz naslednje jutro je bil nepopisno žalosten in celo pot od doma do varstva me je takole gledal…

A me je kmalu razveselilo naslednje sporočilo:

Hej! Anze kot angelcek spi ze tri ure”😀

In potem je zlavfalo super naprej…

Mami se samo smejim (slika). Nic vec jokeca. Pa pa. Anze

Hej!anze je super.trenutno spancka,je padel kot top v posteljo;-)pozdravcek

To je to. Po enem letu cartanja in razvajanja sva oba na nek način stopila korak narazen😉 In super nama je uspelo. Res pa je da niti za svojega otroka ne moreš v naprej vedet kako bo reagiral in kako dolgo bo trajalo da se navadi… Upam da ga ne spusti dobra volja😉

Si pa ne predstavljam včasih, ko je bila porodniška krajša… in nič uvajanja v vrtcu … in nič smsov ali mmsov. Aj aj aj…😦

Published in: on april 28, 2010 at 9:04 popoldan  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/04/28/prvi-dnevi-sluzbe/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. super, da sta se oba tako dobro vpeljala, po moje velja pravilo, da je otrokovo vedenje odraz tistih, ki so v njegovi bližini (preverjeno, preizkušeno). Če si ti pozitivna, otrok to čuti in ve da bo vse o.k..

  2. Ja super je uspelo in še traja… če izključimo drugo bolezn. Glih dans zakuhal… ampak kaj čmo,… to pride v kompletu😦


Leave a Reply

