Srebro in KIČarija

Lepo je tu pa tam generalno pregledati, uspešno odzvozlati

in spominit se na ves nakit – kič, ki se je nabral v mojih letih. V moji zbirki nimam niti pikice rumenega zlata, ker mi pač ni všeč in ne pomnim da bi ga kdaj imela. Belo zlato in srebro pa je druga pesem.😀 Pa kič seveda.

In takole zgleda moja urejena bela – srebrno – kičasta druščina.

Pa vi? Na kaj prisegate? Nič? Rumeno? Belo? Srebro? Kič? Uhane? Zapestnice? Ogrlice?

Published in: on junij 4, 2010 at 5:00 am  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/06/04/srebro-in-kicarija/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 KomentarjevKomentiraj

  1. na vse kar diši po lesu, špagcah,usnju in kovini, ki ni srečala žlahtnih primesi🙂

    • Like😀

  2. Nič, če pa že srebro, belo zlato ali pa kič.

    • To ja!😀

  3. Jao, tale vozlarija.Kadar si imam namen nadeti kakšno verižico (predvsem “kič”), se moram najprej lototi odvozlavanja. Vedno rečem, katastrofa, da ne premorem nečesa, na kar bi lahko vsak kos nakita posebej obesila, pa četudi bi tobila plata stiropora s kaveljčki. Sem se pa potolažila, ker sem videla, da je vsaj pri tebi podobna “zmešnjava” —>bila!
    Kar se pa izbire nakita tiče: imam eno zlato ogrlico, ki je ne nosim (dobila za darilo), predvsem pa sem lastnica kiča in srebra. Pa tud belo zlato sprejmem ;-))

    • Sam res. Mene je vedno minilo, preden sem si kej gor dala… zdej pa imam mal bolj poštimano, … do nadaljnega😀

  4. Zdajle si mi pa nabila slabo vest, ker se še nisem lotila odfecljavanja vsega skupaj v mojem predalu😀 Celo razmišljam o kakšni haklasti napravi, ki bi poskrbela, da bi vse lepo viselo nekje in se ne fecljalo …
    Jaz ne maram zlata, imam sicer nekaj kosov, dobljenih od sorodnikov, in mi stvari pomenijo, jih pa ne nosim. Razen zlatega prstana, ki sem ga dobila letos za RD od mame in ima posebno zgodbo.
    Ostalo je srebro – tudi poročni prstan je srebrn – in kičarija. In mi je všeč tako😀 Opažam, da nimam veliko “orientalskega” nakita … za razliko od najstniškh let, ko sem bila ko hipi, sem zdaj bolj trendy bejba … hm.

  5. Poročni prstan in uhan iz belega zlata, ter še en uhan iz srebra ter črnim kičom. To je to in to je dovolj. Rumenega zlata ne maram.

    • Like, like, like😀

  6. visit this site

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  7. discover this info here

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  8. longlitficlovers.com

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  9. how to start a consulting business

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  10. mental health charities

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  11. remote operated vehicle

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  12. weblink

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  13. right here

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  14. Demarcliving.blog.Com

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  15. Click Home

    Srebro in KIČarija | Easy_Riderka – get your motor running

  16. Hi there friends, its enormous article concerning
    educationand entirely defined, keep it up all the time.

  17. Thanks in support of sharing such a nice idea, article is pleasant, thats why
    i have read it entirely


Leave a Reply

