New look

Ne pomnim kdaj sem imela nazadnje tako kratke lase, da ni bilo možno narediti čopa. Vedno sem imela tisto zlato rezervo v torbici, da ko so bli lasje že alarmantno za pranje, al pa skuštrani al pa če je bilo vroče — gumico na glavo in čop je bil tu. In čop je bil tu non stop in čop je bil skoraj da noč in dan … in to mi je začelo presedati in ni bilo druge, kot da se odločim in padem pod škarje. Ponavadi mi je frizuro rihtala moja mami (bivša frizerka) a za tako korenito spremembo sem reskirala par evrčkov in se prepustila spretnim rokam ulavfani frizerki. In uspelo ji je. Danes, po 4 dneh sem še vedno zadovoljna. Seveda bo frizura tisti pravi Jaz pokazala po prvem pranju, ko ni utrjevalcev, pen, gelov in sušilca. Nikoli si nisem las sušila s fenom in tudi zdaj upam da mi bo uspelo brez. Bomo videli kaj prinese prvo pranje. Do danes pa sem s spremembo super zadovoljna.

Kaj pa vi mislite?

(fotke so z našega MiniZooPotepa, ko so naju napadle tri prijetno poredne papige😀 )

Published in: on september 5, 2010 at 7:09 popoldan  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/09/05/new-look/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 KomentarjevKomentiraj

  1. Meni je full všeč!!

    • Danke šen😀

  2. praktična in lepa frizura, oprane pa s prsti in gelom oblikuj, pa bo tako kot je treba!

    • Ja danes grem ravno neki za špice kupit…

  3. tvoji lasje zgledajo tak neproblematični, da bo ziher tudi po pranju in naravnem sušenju frizura fajna😉

    • Aaah, sam so problematični veeeš. Sploh moja trmasta prečka in vrtinc.

  4. Super je! Js bi tut tako frizuro, da ne bi blo treba čopa oz. kite😛 Sam moji lasje so pa neukrotljivi in bi bila pol kot MJ v mladih letih😉

    • Aaahaaaaahaaa MJ😀 Sej to ni tak slabo!😀

  5. super je! šikana.

    čop je kul za kdaj pa kdaj, ko pa postane frizura za non stop je pa no go🙂 in res se zdijo tvoji lasje neproblematični in si lahko (oz. moraš😀 ) privoščiti kakšno takšno frizuro.

    tko.😉

    • Hvala hvala😀

  6. As I know and met folks who are suffering from psoriasis so I searched about this illness.


Leave a Reply

