Guns N Roses – after life :D

Zakaj after life? Zato ker sem mislila da je obdobje GNR v mojem življenju zaključeno, a se je le zgodilo. Kje so časi ko je bila moja soba opremljena z enim najbolj prepoznavnih plakatov tistega obdobja. Točno tako je zgledal:

Takrat smo prepoznavno kričeč Axl-ov glas preposlušali in 10000x prevrteli na obeh straneh – takrat še na kasetah, ja. Leto 1991 je bilo zlato leto GNR. Kaseta GNR z albumom Use Your Illusion I. in II. sta pri nas žareli od vrtenja…

In prišlo je obdobje ko je skupina GNR potihnila … vse do … do petkaaaaaa😀 Vmes smo se poskusili tolažiti z Velvet Revolver ki to ni to in z G2R… a Axl-a ne zamenja nihče! Axl je samo en! A po vseh zvezdniških muhah ki jih premore (danes 48letni gospod) Axl sem vseeno z rahlim dvomom odšla v Zagreb na njihov koncert. So govorili da to ni to, da nima glasu, da niso več dobri, da zamujajo po več ur, da igrajo dobro uro, da se jim ne da…

A zdaj ko je za nami, z vesljem napišem da smo dobili skoraj 3 ure noro dobrega šusa 😀 Axl je še vedno dobr rnr prdec, ki skače, nori, pleše s stojalom za mikrofon – tako kot samo on zna😉 glas je takšen kot je treba, ob njihovih hitih pa tako in tako ni kaj dodati. Bilo je f-a-n-t-a-s-t-i-č-n-o. Ni mi žal.

Mislim da še danes nisem popolnoma dojela da sem vse njihove največje hite: (So easy, Welcome to the jungle, Mr. Brownstone, Live and let die, You could be mine, Sweet child of mine, November rain, Don`t cry, Night train, Knockin’ on heaven’s door, Patience in za veliki finale na koncu Paradise city ) končno slišala v živo – in to iz originalnih ust GNRjev😉 Bilo bi prelepo in popolno, če bi odšpilali še mojo One in a milion, Estranged, Used to love her…

Smo pa bili v FanPit-u ki je super lokacija za ogled koncertov, ker si res blizu spredaj in brez prerivanja uživaš, gledaš in poslušaš. Se splača!

Priporočam klik TUKAJ – za še več fotk in super tekst…

Pa še fotke pri mojem – KLIK.

Zdej mi je pa res še samo Tina T. ostala neobkljukana😦

——————————————————————————————————–

No, kot pa je ponavadi pri vsaki stvari, je tudi tokrat dovolj črnih pik za razpisat se…

1. Organizator naj bi odprl vrata hale ob 19h,… a smo lahko veselo eno uro stali pred vhodom, ko so se gospodje le odločili da lahko gremo noter.

2. Dve predskupini pošteno utrudijo vse čakajoče in se sreča da smo si priborili 4 stole za dolgoooo čakanje.

3. Da o kajenju v dvorani sploh ne govorim. Podn od podna od ljudi, ki ne vejo kaj pomeni napis ZABRANJENO PUŠENJE!!!! No comment!

4. Kao frišne kokice – dobiš pa vlažno zateglo plastiko za žvakat

5. En velik nov koncertni – športni objekt pa da nima velikega parkirnega prostora za avtobuse???

6. Nobenih wc-jev nikjer v bližini hale,…

Published in: on september 26, 2010 at 10:30 am  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/09/26/guns-n-roses-after-life-d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 KomentarjevKomentiraj

  1. 🙂 Sem pa mislil, da boš mal bolj na široko kritizirala. Jz še čakam na mojo objavo😛

    • Eeej, sm tak padla spet nazaj v sam koncert, da se mi je zdelo škoda energije potem na koncu za klincanje :S Pa škoda da take “črne pike” pokvarijo dober filing v objavi😉

  2. do konca sem vztrajala s tistim mojim “ne verjamem, če ne vidim” in zdaj res VERJAMEM!
    bi bilo lepo biti tam, če me nebi poklic “babi” zadržal doma, samo za mojega sončka dam vse!

    • Ja, včasih se splača reskirat. Res je blo fajn😀

  3. Ali lahko upam, da GNR kdo pripelje na Stožice? V tem primeru z lahkoto požrem vse predsodke do tega objekta.

    • Jst sem ZA!😀

  4. Tak plakat sem mela pa tud jaz v sobi naliman🙂

    • 😀

  5. FanPit brez prerivanja? hmmmm, nisi bla spredaj😀 Jaz sem samo čakala, da mi bo model med slamanjem čelno spustu hehee…. drugač je blo pa noro dobr! :))

    • Fan pit čist zadaj,… a za nas vseeno dovolj spredaj😀

    • Potem sva se zihr pohodila tu pa tam😀

      • hehe…možno, Sašo😀

  6. Ob ogledu posnetka -> mravljinci all over… and over again! \m/
    “Axl, we still luv’ ya!” :*

  7. jaz sem približno vedel, kaj lahko pričakujem in lahko zatrdim (seveda subjektivno😀 ) da je bil to zagotovo najboljši koncert, ki sem jih obiskal… vsekakor pa se mi je tole dopadlo veliko bolj kot v Križankah Velvet Revolver pred leti (pa je bilo tudi tisto zelo dobra zadeva).
    Na srečo so igrali tudi dosti novega materiala.. ki pa se (vsaj po pogledih levo in desno od mene) ni ravno najbolje prijel, škoda🙂 Jaz sem užival 200/uro🙂
    Pozicija: zalepljen na ograjo, od 8h zvečer do pol treh zjutrej😀

    ..po koncertu pa še na bendov after v backstage, kjer smo malo poklepetali z vsemi kitaristi, road managerjem njihovim pa še par znanci … luštna zadeva no🙂

    • Jst bi kr ponovila… in še in še in še…


Leave a Reply

