Kruh iz domače pečice

Sem že večkrat spekla čisto tapravega domačega, a zaradi pomanjkanja časa – a še vedno lušt da kdaj zadiši iz domače pečice, sem se tokrat lotila “hitrega” kruha😀

Vse kar je potrebno je, da k tej moki priliješ vodo in to je to. No, dodala sem še veliko mešanih semen in dala pečt.

Poiščite si močno moško roko😀 –> 10minutno miksanje pošteno utrudi roke😀

Po 30 minutnem vzhajanju…

testo prekucnemo na pekač (jaz sem uporabila kar tistega za pito) in pustimo še 30-minut na toplem.

Pečemo 50 minut. In tukaj je, hrustljavko.

(super bi bilo imeti pekač za kruh, da te svež topel zjutraj pričaka v kuhinji ;))

Hitro in dobro, predvsem pa poceni. Moka vas bo stala komaj 0.95 eur.

Published in: on marec 3, 2011 at 7:33 popoldan  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2011/03/03/kruh-iz-domace-pecice/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomentarjevKomentiraj

  1. zelo je dober, ker je dedi lupil bučke! haha! belo kavo? še bolj hahaha!

  2. morem priznat, da se sama velikokrat poslužim omenjenega kruha. In mi je prav dober. Piko na i pa seveda doda peka v kruhomatu, sploh ko ob sedmih zjutraj pridiši iz kuhinje po svežem kruhu… mmm… ni boljšega😉

    Če se boš usmerila v peko domačega kruha, ti priporočam nabavo kruhomata. Men se odlično obnese. Tudi samo za testo naredit. nič miksanja, nič pacanja posod…😀

    • Mmmmmm ja ja, se mi že dolgoooo cedijo sline po kruhomatu😀 Bo treba it na ogled teh robotkov😀


Leave a Reply

