Lumpovi 2 leti

Je dvignil lokico v zrak – pokazal tista dva mehka majhna plstka in rekel “dve leti stal”. Zdravnica pa me pogleda in reče: “ooo kako lepo že pove, veste včasih mi kak 4letnik ne zna povedat koliko bo star”.

Ja naša mala čveka je reglica in pol. In prav je tako. Lump je za pojest. Ja res je, moj moj in samo moj moj moj moj in najboljši in najlepši in oh in sploh. Edino pravilno, tako bi moralo veljati za vse otroke, s strani njihovih staršev, mar ne? Pa naj še kdo reče da pretiravam! Pa kaj me briga. MOJ MOJ MOJ! Za pojest! Vsak dan komaj čakam da pridem domov iz službe, da dobim tist moker poljub in objem, ki je postala že prava rutina ko pride mamica domov😀 Pa tisto veselje v njegovih očeh, ko me zagleda. Aaaaah. Človek bi dal vse za te trenutke. Že dve leti smo trije, a vsak dan znova in znova me popolnoma očara. To napredovanje… čvekanje,… dnevna presenečenja. Zadnje je recimo bilo: “mamiiiii makni se” “mamiiii ne” “mamiiii nehiiiii” “mamiiiii bejzzzz” “mamiiii plosiiim” … ali pa njihov neverjeten spomin. Sliši enkrat in bo čez en teden lahko citiral slišano… Res so male žejne gobice, ki srkajo vse okoli sebe in shranjuje v spomin.

Lump moj želim ti še veliko potepanj, smeha, spanja, zdravja in ljubezni. Pa da bomo super veselo brez večje krize vskočili v povečanje družine😀 Če bo tudi drugi lump takšen dobrovoljček in zaspanček smo zmagali😉

Mvvvvuaaaaa ;*

Published in: on april 20, 2011 at 7:40 popoldan  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2011/04/20/lumpovi-2-leti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. veš kako se te je včeraj v uti razveselil, ko te je samo slišal od daleč, te še ni videl in je kar čakal da se prikažeš!

    • 😉

  2. Sedaj nam ostane samo še zabava v soboto🙂

    • fa fa fa fa faflice🙂

  3. Ravno sem prebirala zapise o nuhalni svetilni in morfologiji na svojem blogu, kjer sva se pogovarjali o občutkih takrat… danes se mi zdijo tako oddaljeni, najina otroka pa takooo velika in samostojna. Ok, nas čaka še kar nekaj mesecev do druge svečke, ampak vseeno ta čas tako beži… in tako je lepo🙂
    Eh, otroci so takšna mala čarobna bitja🙂 . Anže, vse najboljše!

  4. binary stocks

    Lumpovi 2 leti | Easy_Riderka – get your motor running

  5. I have been exploring for a little for any high-quality articles or weblog posts on this sort of house .

    Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site.
    Reading this info So i am happy to express that I’ve an incredibly good uncanny feeling
    I found out exactly what I needed. I so much unquestionably will make certain to don?t disregard this
    website and provides it a look regularly.


Leave a Reply

