Mi2 spet na Mi2

Tokrat en brezplačen koncert, ki se je zgodil na parkirišču Citycentra v Celju. Paše brezplačnost, paše da je bilo v Celju, paše bend Mi2. Vse paše😀 Pohvalno za organizatorja, da so v neomejenih količinah delili plastenke vode… tudi tisto z okusom😀 Neke divje gneče ravno ni bilo, ampak za nas je pa to tulk bolje😀 Za organizatorja in bend pa verjetno ne. Začeli so ob normalni uri, zaključili ob normalni uri, kar pa je bila pika na i (za mojo nosečniško stanje😀 ) – je bila prosta miza v bifeju – neposredna bližina odra. Torej sede spremljati koncert na easy je bilo več kot popolno😀 Ja ja, nismo več rosno mladi,… oz. se je treba šparat… Vsaj do novembra😀 Potem se začne drug RockNRoll😀

 

 

Published in: on junij 19, 2011 at 7:17 popoldan  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2011/06/19/mi2-spet-na-mi2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. vsak večer en za drugim rock koncert še za nenosečnice ni od muh!

  2. Hi my loved one! I wish to say that this post is awesome, great written and include approximately all vital infos.
    I would like to look extra posts like this .


Leave a Reply

