Cotič Ink

Jap, spet sva se dala malo porisat😀 Ker sma velika navdušenca tatujev in ker sva oba že dvakrat porisana in ker je drugi tattoo bil posvečen Anžetu, se je bilo potrebno popikat še v tretje in posvetiti delček kože tudi najinemu drugemu angelčku Urhu😀 Ko se je zgodil prvi tattoo sem rekla – to je to. No, danes pa imam že tri😀 Pa ne rečem da je zadnji😀 To mi je pač všeč. To sem jaz. Vsako tele ima svoje veselje, ni tako? Pa naj se križajo, pa naj govorijo da sma nora, da to ni normalno, da mi bo kmalu zmanjkalo prostora za tattooje. Ja pa ja de. Imam še dovolj prostora😀 Aja, za vse navdušence priporočam tudi tile dve seriji – LaInk & MiamiInk. Odlični sta!

Moj novi:

Gregov novi:

Aja in če kdo še vedno cinca BI / NE BI / BI ? ? ?   Biiiii!!! Bolečina ni huda! Sicer pa ženske… ko enkrat rodiš – ni nič več na svetu hudega ;D ;D ;D

 

Published in: on december 7, 2011 at 8:42 popoldan  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2011/12/07/cotic-ink/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. uuu, zelo fino, da si starega dodelala. fajn zgleda!

    • Hvala😀 Meni je tudi všeč😀


Leave a Reply

