KOLAR = COTIČ

Zdaj ko tole berete, se mi že po vsej verjetnosti veselo zabavamo. Včeraj sem sama v moji “otroški” sobi prespala v Celju, Grega pa v Šempetru. Ločena po dolgem času. Zanimiv občutek. Zaspati je bilo zelo težko, potem pa je tako zvonila že budilka in me spomnila, da je danes poseben dan. Zvečer smo se še malo hecali, slikali, pa spet je bilo PREVEČ daril,… in nato sem zaspala.

Danes 25.10.2008 je prišel MOJ – no, najin dan, ko bom rekla DA za vedno. Vesela sem da je prišel tudi za mene ta dan in sploh zato, ker se bo zgodil z moškim ki ga še vedno zelo ljubim (do konca in naprej). 10 let z njim je bilo čudovitih, naslednjih nešteto pa vem da bo še lepših 🙂

Pa na zdravje.

Se tipkamo ko se fešta konča 😀

Eva Cotič 😀

(testna slika pred nekaj tedni, s prevelikim Gregovim prstanom, v trenerki in neurejenimi nohti :D)

——————————

Verjetno me dober teden na bo na blogu, ker se tempo stopnjuje. V ponedeljek nuhalna (jeeee, videli se bomo), v torek šibava na mini predporočno potovanje – razvajanje v hotelu – Umag, v petek ga žurava na koncertu DanD, v soboto pa smo na Dunaju na koncertu Queen-ov. Dogaja dogaja 🙂

(aja, če imate čas se lahko pa kaj gor na grad ob 14h-16h oglasite in nama vržete pest riža za srečo :D)

Published in: on 25 oktobra, 2008 at 5:00 dop  14 komentarjev