“End d viner is” …

… ME, me, me! Meeeeeee.

Po uspešnem turnirju UNO s koruzo, nam je včeraj uspelo uresničiti tudi projekt Kosty UNO. Ob obilici smeha in še več pečenega kostanja so nastale spodaj priložene fotografije in pa sledeče lestvica 🙂

1. mesto: Eva (That`s ME!!!) –> 488 točk

2. mesto: Grega –> 556 točk

3. mesto: Andrej –> 712 točk

4. mesto: Lea –> 769 točk

5. mesto: Mojca –> 857 točk

6.mesto: Sašo –> 1041 točk

________________________

Po številu zmag pa lestvica izgleda nekako takole:

1. mesto si delijo Eva, Grega in Andrej –> vsak po 5 zmag, sledi Lea (3 zmage) in Mojca & Sašo (vsak po eno zmago).

Pred začetkom sma dodobra utrudila našega grickota.

Preizkušeno na lastni koži. Kostanj levo je pravilno načet, saj med pečenjem ni eksplodiral niti en. Kostanj na desni pa je s prebodenim trebuščkom glavni kandidat za eksplozije v pekaču.

Mmmm, diši diši.

V napaaaad ! ! !

Indijanec Andrej 😀

Ponovno smo temeljitvo prebrali in predebatirali pravila.

Ob neustavljivem Mojcinem “šopanju karte +2” v Sašovo slabo pa smo se vsi skoraj polu….. v hlače 🙂

“kako toliko kart spraviti v eno roko? Ne gre! ” Bogi Sašek :p

Med divjimi UNO rundami se je po kostanjevi požrtiji prilegla še sladko – slana pavza 🙂

In odpujsali smo jo domov 😀

Published in: on 20 oktobra, 2008 at 5:00 dop  13 komentarjev  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/10/20/end-d-viner-is/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 komentarjevKomentiraj

  1. Sto, sto, sto …..!!!

  2. @AndrejK: “minus, minus, minus…100 ” 😆

  3. ja če bi dodal tiste kazenske točke, bi bla slika drugačna 🙂

    Je pa res, da razlike na zadnjih mestih niso velike. Next time (december) bo bolje 🙂

  4. @Saš: Ka? Kere? Kje? Kdo? Kake kazenske? :p

  5. Men je pa kjutkan “the pinky finger” na predzadni fotki. Je privihan, kot njegov navihan lastnik 🙂

  6. @Zokn: hiiii, sploh nism vidla 😀

  7. Men je pa ful fajni Šark na prvi sliki, ker je tak kot konjiček 🙂

  8. sedma zmaga! indijanci

  9. super je bilo 😀

    še par slik lahko vidite tu: http://blog.cotic.si/2008/10/k-uno-zakulisje.html

  10. ata – : zdaj pa vem kdo mi je kamin porušil in uto zažgal!

  11. @kzt: mi nismo nč zažgal! Pa še ok je plin delal! (k ponavadi crkne)

  12. Hi, just wanted to mention, I loved this post. It was inspiring.

    Keep on posting!

  13. great put up, very informative. I ponder why the other experts of this sector do
    not realize this. You must proceed your writing.
    I am sure, you’ve a huge readers’ base already!


Komentiraj