Mi2 Tura

Mi2 so definitivno odličen band. Vedno odšpilajo tako kot je treba. Še nikoli niso razočarali. In tako je bilo tudi tokrat.

A kaj ti trud in profesionalnost benda pomagata, če je organizator čudn ?!?!?!?!? Preprodana dvorana ustvari nemogoče razmere na koncertu. Gneča nepopisna, vročina in slab zrak za znoret. Drznili so si odpreti balkon – kar pomeni da bi lahko vsak nažgan najstnik (ki jih ni bilo malo) v nas spodaj vrgel karkoli jim pade na pamet, ali bi celo sam štrbunknil dol. Ja, karkoli bi lahko dol zabrisal, ker so pustili vnos steklenic v dvorano?!?!?! Še sreča da se je vse srečno izteklo, oz. vsaj mi ne vemo da bi se kej zgodilo. Ampak to še ni vse… Tako slabega ozvočenja še v življenju nisem slišala. Vokal je bil nič od nič od nič! Kr nič! Noro! Ko je pel sem še nekako vedela kaj poje, ker če poznaš komade približno veš kaj poje. Ampak ko je med komadom kaj zabrundal se ni slišalo popolnoma nič. Vse je bobnelo in zadušilo govor. Pa da ne omenjam da so morali cel koncert mahati in prositi za to in ono – gospodu za mix pultom. Eeeeh. Luči pa isto. Namesto da bi bile usmerjene v band… so bile za njihovimi  hrbti ene in edine luči usmerjenje v publiko. Bend pa v temi. Pa vmes so se kot v gledališču prižgale vse luči v dvorani. Ne vem no. Razočarana. Pa sem bila v tej dvorani že na Kreslinu in Plestenjaku recimo in je bilo super. Tole pa podn!!! Ne grem več!

Mi2 pa svaka čast! Skoraj 3 ure, preigrali so 28 komadov. Odlično odlično… ok meni zelo neljube njihove zlajnane Črtice in Toplice bi brez problemov preskočl. Ostalo pa 1a. Mogoče tiste mirne “izklopljene” pol ure nekako ni pasalo, glede na starost obiskovalcev – ki so vneto čupali na balkonu.

Moram pa povedat v sklopu izbora komadov eno zgodbico. Pred leti (pomoje ene 10 let) so Mi2 igrali v pub-u Izba (Šempeter) in ko so vprašali če želimo še kak komad, sem rekla Šlager. In g. Kregar mi je (takrat 18letnici) prijazno razložil: “veš punca, ta komad ti bom pa zaigral ko boš malo starejša…”  In od takrat smo bili na mnogih njihovih koncertih,… a Šlagerja ni in ni bilo za slišat…

In jaaaaaaaaa, v petek v Celju so ga zašpilaliiiii – pomoje prvič v živo. Prav pasalo je. Ja ni kej, stara sem 😀  –  da sem ga končno dobila v živo 😀

Na oder so se vrnili dvakrat. Zadnji povratek smo si res zaslužili, saj smo vztrajno v en glas peli in peli tole:

in ga na koncu tudi dobili 😀 Hvala!

 

Več fotk pa pri mojem, ki je neizmerno užival. Se resno sprašujem, če sva bila na istem koncertu 🙂  ? ? ?

———————————————————————————————–

Se pa že fuuuuuul veselim Siddharte v Cvetličarni – 5.11.2010, ker tam je pa še vsak koncert bil vedno odličen za ušesa 😀

Published in: on 17 oktobra, 2010 at 1:28 popoldan  9 komentarjev  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/10/17/mi2-tura/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 komentarjevKomentiraj

  1. Se pravi, nismo zamudili presežka. Vsaj glede organizacije. Na Mi2 itak nikoli ni pripomb 🙂

    • Popolnoma nič! Lahk greš pa v Lj al pa Mb, kjer bo pomoje 1000x boljš poskrbljeno za vse…

  2. Fora je v tem, da so organizatorji sami!! Torej skupina MI2. In ne kak visokoleteči mendežer wannabe….uni roadiji so bli več na odru kot člani benda…glih tolk da ni mal zapel zraun ;))…sam jst sem vse skup dojel ko en tak femili reuninon…družinsko vzdušje za vse, ki jih spremljajo že vsa leta…kak pa to zgleda nekomu, ki je navajen koncertov kot se reče, pa jih niti ne zanima…in prav je tko…sam tiste “vrtavke” na balkonu so mi ble sumljive do konca 😉

    • Ja pa zakaj je pa drugje njihov koncert vedno ok??!?! Pomoje ni bil isti zvocni mojster?! Ja une čupavke pa no comment. Ene parkrat sem se pošteno ustrašla za njene zobe :S

  3. Poznam ljudi, ki so skrbeli za lučke in zvok. Hmm. Presenečena sem, da ni bilo o.k., glede na to, da je to ekipa, ki ponavadi spremlja tudi Dragojeviča in še ogromno drugih znanih bandov, pa je vedno vse v nulo porihtano!

    • Dragojevič . . . :S

      Pa ko sma že imela filing da so po eni uri usklajevanja zrihtal,… se je spet vse zadušilo ne vem kje že pač. Sej ne rečem da bi bila edina takega mnenja,… tak pa…

      • Ha, sem še enkrat vprašala! Ni bla ta ekipa. Niti firma. Se mi je zdelo itak čudno, da bi tako slabo naredili.

        Dragojeviča pa sem omenila zato, ker je tip zahteven pa teško ga je delati. 😀 Meni tudi ni všeč 😀

        Ampak se malo spoznam za te zadeve, ti pa tudi, ker vidim, da veliko hodiš po koncertih in ga ni hujšega kot crap ozvočenje in lučke 😉

  4. No super. Me veseli, ker tole je res blo slabo. Sej drgač z veseljem pohvalim in sem vesela če se sliši tako kot se mora… 😀 Mi2 so pa itak dal vse od sebe in so bli 1a.

  5. DRUGI SVET: http://www.drugisvet.com/kultura-in-umetnost/mi2-tura.html


Komentiraj