Eva v Evi

Zahvaljujem se Manueli, da sem le prišla do scan-a kot se šika. Sama imam sicer skener, ampak pod debelo plastjo prahu, pajkov in ne vem kje zadaj tam med vso kramo,… Tako da mi je res priskočila na pomoč 😀

Evo, za vse tiste ki me niste ujeli v Evi 😀 – kliknite na sliko spodaj in si preberite celotni intervju.

Published in: on 26 oktobra, 2010 at 7:14 popoldan  4 komentarji  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2010/10/26/eva-v-evi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 komentarjiKomentiraj

  1. no, pa sem ga le dočakala 🙂 Revije mi res ni bilo za kupovat… Super intervju, sam tak kratek je, js bi še brala 😀

    Ličila te pa je moja poročna vizažistka, vidim…

    • Ja večina ki je prebrala so se pritoževali da bi brali še in še in še 😀

  2. freedom mentor reviews

    blog topic

  3. Connected TV

    Eva v Evi | Easy_Riderka – get your motor running


Komentiraj