Rolada z banano

Po zelo prijetno preživeti nedelji: rojstno dnevno kosilo Gregove sestre Barbare v gostilni Kmetec, ki mi je še posebej všeč zaradi njihovega čudovitega razgleda in nato še sprehod s Šarkom po poledenelem Šmartinskem jezeru je bila (že prej) planiramo zaključena s peko, saj je potrebno za moj rd častiti tudi še v službi. In ker rada poleg peke tudi slikam, sem današnjo peko izkoristila tudi za podajo zelo enostavnega, hitrega, predvsem in najpomembnejše pa DOBREGA recepta za tole mojo rolado.

Potrebujete:

– 5 jajc

– 5 žlic sladkorja

– 5 žlic mletih orehov (jaz dam še malo več orehov)

– ena velika kisla smetana (450ml)

– stopljena čokolada za preliv

– 2 (če je možno ravni, če ne jih zravnamo) banani.

Posebej stepeš rumenjake s sladkorjem, nato dodaš orehe in nato narahlo vmešaš še sneg iz beljakov.

Maso vliješ na pekač – na peki papir in pečeš cca. 20 minut na cca. 200 stopinj.

Malo preveri glede moči različnih pečic – (navadna , ventilatorska) ker jst pečem v moji divji ventilacijski pečici samo 10 minut pa je dovolj, ker jajca tako hitro zakrknejo, moke pa tako ali tako ni not in tako je strah da bo rolada surova odveč.

Ko je testo pečeno ga pokriješ z mokrim servetom , ga obrneš in tudi z druge strani pokriješ z mokrim servetom.

Pustiš cca. 15 min, nato zviješ testo (z obema servetoma in s peki papirjem) v rolado in zopet pustiš cca 15 min.

Med tem časom lahko pomiješ posodo in pospraviš kuhinjo 🙂 ter stopiš čokolado nad soparo.

Ko je kuhinja pospravljena lahko rolado odviješ in odstraniš servete in papir ter jo namažeš s kislo smetano.

Nato naložiš banani …

… in probaš na trdno zviti v rolado.

Obliješ jo (ju) z še toplo raztopljeno čokolado.

Obrezline in čokolado, ki ti steče na pekač lahko poješ takoj, da preizkusiš izdelek.

(koščka na spodnji sliki sta prva odrezana, zato je oblika bolj “kilava”, ostali naslednji koščki so popolni 🙂 )

Če imaš prostor v hladilniku, jo daj za nekaj časa v hladilnik, če ne pa ne. Pri nama jo pa itak takoj zmanjka, preden bi se lahko ohladila v hladilniku. Moram pa napisat da do zdaj nisem nikoli rada delala (zvijala) rolad, ker mi ni nikoli uspelo uspešno odstraniti peki papirja, pa te mokre servete,… … odkar pa imam ta recept mi gre super in rolam fuuul 🙂 .

Dober tek, pa veselo zvijanje želim !

Published in: on 6 januarja, 2008 at 8:58 popoldan  30 komentarjev  

Zvezdniški dvojniki

Danes sem iz čistega nedeljskega dolgočasja neki po netu brskala in slučajno odkrila ful zanimivo stran –> KLIKNI TU.

Vstaviš svojo sliko, ki naj bo narejena čimbolj od blizu, oz. da se obraz dobro vidi od spredaj.

Klikneš run … in računalnik ti poišče tvojega zvezdniškega dvojnika. Ko dobite zadetek, se lahko omejite samo na Ž oz. M spol, pa vse zadetke prikazane s procenti si lahko prelistate. Za sebe sem bila kr presenečena, ko pa sem probala za ostale prijatelje, pa je blo kar točn, kar je našl.

Moje zadetke si lahko pogledate spodaj s kom in koliko procentov se vizualno ujemam 🙂

(na sliki zelo mlada) Elle Mcpherson – 56%
Alyson Hannigan – 67%
Britney Spears – 75%
Scarlet Johanson – 80%

Hec mora bit. Da si mal čas krajšamo.

Moje mnenje že izpred več let, pa je za mojga popolnoma potrdila tale slika, ki se je prikazala ko sem dala v obdelavo Gregovo sliko.

Brendan Fraser – 78%

Probajte še vi, se malo nasmejte 🙂 🙂 🙂 in
sporočte kaj vam je računalnik izbral.

 

 

Published in: on 6 januarja, 2008 at 10:52 dop  6 komentarjev