Helou, helou – ali čutiš me?

1.9.2008

Bo? Ne bo? Bo? Ne bo? Eno leto, vsak mesec –> Bo? Ne bo? Bo? Ne bo? BO ! ! !  13.9.2008 bi bilo točno eno leto ko sva si rekla, da nama je bilo v najinih 10 letih res lepo v dvoje, zdaj pa bi še v troje 🙂 Ljubezen je, diplomi sta tudi prišli, službi sta, stanovanje je, zdrava sva, znorela, zdivjala, nažurala sva se, stara sva dovolj —> Greva v akcijo.

In ja!!! –> na prvi šolski dan se je na (tolikokrat v smeti zabrisanem) ClearBlue – ju takoj in zelo močno pokazal debeli + in posledično nasmeh na najinih obrazih, kasneje tudi pri obeh babicah in dedijev. A vraževerje pravi, da je dobro počakati vsaj do prvega pregleda in JA, DANES SPOROČAM DA BOMO APRILA TRIJE 🙂 Ampak do takrat je še kar nekaj časa, tako da gremo lepo po vrsti.

1.9.2008 je bila pri meni že tedenska zamuda in odločila sem se da spet opravim že nekajkrat opravljem test. Nekako se kar nisem mogla odpravit v kopalnico, saj sem vedno ven prišla slabe volje, tako da bi najraje kar pustila test neuporabljen, da bi vsaj še nekaj dni lahko spet samo upala da ta mesec pa mogoče le je. No, pa me je Grega “nagnal” v kopalnico in ven sem prišla mehka kot ne vem kaj. Tudi Gregova reakcija je bila res lepa. Objem, lupček… nato pa hitro v kuhinjo po flašo in s testerjem ponosno v spodnje nadstropje, kjer je bila reakcija pričakovano burna 🙂 . Še prej je bilo potrebno novico sporočiti sestri (zdaj bodoči teti), ki je prej vedno ponavljala da želi biti prva, ki bo izvedela za veselo novico in da tega noče izvedeti po telefonu. Ker pa sta bila tisti teden v Grčiji je nažalost morala izvedet po telefonu. Tudi njena reakcija je bila zelo zelo zelo nepričakovana in mislim da kljub njeni trditvi, da otrok zaenkrat še ne želi, mislim da ne bo minilo veliko časa, ko bom tudi jaz lahko rekla, da sem bodoča teta 🙂

Ok, sestra ve, tašča in tast tudi,… gremo v Celje. Ker sem želela da bosta moja oba doma je bilo potrebno počakati, da pride ati domov. Čakanje sva opravila pri Gregovi sestri (drugi bodoči teti 🙂 ), ki glede na njeno reakcijo enostavno ne more zatajiti kdo je njena mama. Obe sta bili zelo usklajeni 🙂 No, gremo končno povedat še mojima. Prideva na vrt pred hišo… že od daleč se je slišalo ropotanje kosilnice. Pridem do njega, mu rečem da naj izklopi kosilnico… in ko je zagledal tester je kosilnica ostala sredi na pol pokošenega vrta do zjutraj 🙂  Ok, zdaj pa še “babi”. Ležala je na kavču, pridem do nje, se nagnem nad njo, jo objamem in ji na uho rečem: “čestitam babi”… mislim da naprej ni potrebno pisati 🙂

Seveda sledi komaj prespana noč in jupiiiiii, v službi povem in toplo me razveseli veselje vseh sodelavcev. Resnično imam super sodelavce. Že na prvem “razgovoru” po sprejetju v službo mi je bilo jasno povedano, da naj nikar ne čakam in da podpirajo otročičke 🙂 V teh časih to redkokdaj slišiš od delodajalca, ni tako ? Seveda si doma nismo mogli kaj, da ne sporočimo vesele novice tudi stricu, teti, … vsi so kipeli od veselja. 🙂 Torej vse lepo od vseh, kar definitivno poveča veselje tega pričakovanja.

19.09.2008

Čas za prvi pregled. Teoretično noseča 8 tednov. Do danes popolnoma brez slabosti in bruhanja. (jupiiiiii, upam da bo do konca tako). Bilo je le kratko obdobje tečkarjenja (a, ne Grega? 😉 ) in pa utrujenosti in spanja. Spala bi noč in dan. Kavč + oddeja = mmmm 🙂  Zanimivo je da sem prej vedno pojedla vsak dan navadni jogurt in banano, zdaj pa nekako ni želje po njih. Ostalo je nespremenjeno. Le v podzavesti začneš počasi dojemati da pa le živi in raste nekaj majcenega v tebi in da je dobro veliko piti, jesti veliko sadja in zelenjave, privoščiti si dolgeeeee sprehode v naravi, malo manj agresivno športati…

No, pa gremo na pregled. Po vsem prebranem in slišanem sem seveda rekla da greva na pregled OBA, da tudi bodoči ati vidi svojega otročička, saj je ravno tako “kriv” za njega kot jaz 🙂  Vzela sem dopust, Grega pa je za dve uri odšel iz službe. Na vrsto sem prišla dokaj hitro. Klasični postopek dokumentacije,… pogovor z ginekologinjo in nato … zastonj čakanje, da bo šla ven po Grega, da pač lahko pride zraven da pogledamo 😦

V vsem veselju in pričakovanju prvega pogleda na ekran je bil to res šok in dejansko se polovico povedanega in pokazanega ne spomnim, saj mi še zdaj v glavi bobni njen stavek: “ne partnerjev na prvi pregled na povabimo zraven, ker je zunaj velika gneča in potem se sam pregled zavleče”. Ne me j….. ! Zakaj bi se pregled zavlekel, če bi pač en več zraven gledal na ekran ?????? WTF ?  Razočaranje na višku, ker nisem mogla deliti veselja in prvega pozdrava najinega otroka z njim. Ne zdi se mi pošteno, saj vedno tako zelo poudarjajo da sta za otroka pomembna OBA in da če paru ne uspe zanositi sta tudi OBA povabljena na razgovor, OBA gresta na nadaljne preglede,…. OBA OBA OBA… saj na koncu koncev sta OBA tudi potrebna za samo spočetje!!! A zdaj pa lahko čaka pred vrati ??? Bi bilo bolje da sploh ne bi prišel zraven! To ni fer!

No, pozabimo to (saj je na vrsti kmalu že nuhalna, kjer je ati definitivno zraven in kjer si vzamejo več časa) in da vam predstavim najinega jenčija. Starost 7 tednov in 6 dni, dolžina je 14,6mm. Rok naj bi bil 29.4.2009 je pa možnost tedenske “zamude” (torej mesec maj), ki se bo določila v naslednjih mesecih. Srček je bil divji kot ne vem kaj, vse je ok in tam kjer mora biti. Sestrc oz. bratcev nisva našli, tako da ja zdaj lahko končno na glas vsem povem: TRIJE BOMO 🙂

Ustvarjena je nova kategorija MI TRIJE in v prihodnjih mesecih (oz. letih) bo definitvno moj blog še bogatejši za marsikatero objavo. 🙂

_________________________________

Vem, da nisem prvi,
ki ne zna stopiti na divji vrh sveta,
in ne bom ta zadnji,
ki te vidi v sanjah.
Koliko jih je pred mano dihalo zrak
In kolikim se rodi najlepši otrok,
Koliko jih še pride sem
Za nami v ta rod.

Sem pa edini, ki nosi najino kri,
Jaz sem edini, ki tvoj jok umiri.
Jaz sem edini, ki ne obstaja,
Ne obstaja brez tvojega sveta.

Vem, da nisem prvi, ki ne spi,
Zaradi udarcev in skrbi
In ne bom ta zadnji, ki se enkrat ne zbudi.
Drugim sem kazal svoj nasmeh,
Drugi so videli solze na tleh,
Drugi so grizli kožo z mene spet in spet.

Ampak sem edini, ki s tvoje rane liže kri
Jaz sem edini, ki tvoj jok umiri.
In samo edini, ki ne obstaja,
Ne obstaja brez tvojega sveta.

In vedno več je upanja v ta svet,
Slišal sem, da z mano hočeš živet
In s tem edino to življenje dati za me.
Zato sem danes jaz vdihnil zrak
In danes je moj najlepši otrok,
Danes zaspim, ker jutri s tabo se zbudim.

(Tomi M)

Published in: on 19 septembra, 2008 at 7:03 popoldan  32 komentarjev  
Tags: , ,