En dan molka

Si ne bi nikoli mislila, da bo moj en samcat dan molka tukaj na blogu povzročil takšne odzive na moji elektronski pošti oz. na splošno. Do danes sem imela popolnoma vsak tekoči dan novo objavo na blogu, ker pa zadnji teden resnično nimam časa, ker me ni nič doma in ker o vzroku blogovske odsotnosti še ne smem pisati (v soboto izdam skrivnost 🙂 ) mi danes enostavno (no, do zdaj) ni uspelo nič napisati. In potem odprem malo prej mojo elektronsko pošto, pa berem da čakajo in čakajo in da so navajeni moj blog brati takoj po pregledanih novicah na 24ur.com … danes pa nič novega. Pa v službi so me opozorile, če sem morda danes pozabila kaj objavit, ker ob 7h zjutraj je vedno nova objava, danes pa je ni bilo 🙂

Hehehe, me ful veseli da če tudi ni ogromno komentarjev da me prijatelji radi in z veseljem berejo 🙂 Hvala za čas ki si ga vzamete za moj blog in želim vam veliko veselja z blogom še naprej 🙂 Verjemite da bo v prihodnjih dneh VELIKO novega. 😉 (le počakati bo treba).

Published in: on 25 septembra, 2008 at 7:19 popoldan  9 komentarjev