Ja in? Še nikoli nisem poslala naprej, pa še vedno diham!

Resnično me spravljajo ob živce elektronska sporočila in sms-i kateri na dolgo in široko razlagajo posledice kaj vse se lahko navadnemu smrtniku zgodi, če ne bo upošteval navodil in poslal elektronskega sporočila točno določenem številu prejemnikov. Ne no! Meni ne! Ne hvala! Sem alergična na to! V življenju še niti enkrat nisem teh sporočil poslala naprej (ker jih že po prebrani zadevi sporočila takoj izbrišem), pa še vedno živim, diham, migam, sexsam, nimam 7 nesrečnih let, nimam slabega fanta, se ne zredim čez noč za deset kg, mi niso izpadli lasje, še vedno voham, slišim, mislim, gledam, čutim, ljubim, smejem, … kljub temu da neposredovanje obljublja ravno zgoraj našteta nasprotja. Verjamem pa, da veliko ljudi verjame v vse to in vestno pošilja naprej to sranje. Ne hvala, jaz pa ne. Pri meni takšna in tem podobna sporočila letijo direktno v koš. Ali pa recimo tista: “Res nimaš srca če zbrišeš to sporočilo”,… joooooj potem sem jaz že 1000x brez srca, ker pač enostavno ne verjamem vsem tem bolanim zgodbicam.

Enostavno nikoli nisem verjela v to. Moja vzorčna – mini vraževernost se pokaže morda le če mi črna mačka prečka pot ali pa da se primem za gumb ko zagledam dimnikarja, ne pa te neumnosti.

Pa vi? Kakšen je vaš odnos oz. mnenje o teh sporočilih?

Published in: on 7 septembra, 2008 at 5:00 dop  15 komentarjev  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/09/07/ja-in-se-nikoli-nisem-poslala-naprej-pa-se-vedno-diham/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 komentarjevKomentiraj

  1. še dobro da zdej ne leti več tolk smsov s tem sranjem. je pa tolk več mejlov ja 🙂 ne, jaz v to ne verjamem, ne prepošiljam, se ne sekiram, ko brez slabe vesti brišem že ob prebranem naslovu.

    hehe, sam js tud črnga muca mal čudn pogledam 🙂

  2. Mene tudi živcijarajo takšna sporočila, ker mi polnijo nabiralnik. Verižnih sporočil nikoli ne pošiljam naprej. V bistvu sploh ne maram takšnih “brezveznih” sporočil, raznih videov, slikc, for, vicev, ki se pošiljajo po mailu in se samo posredujejo. Največkrat jih niti ne pogledam in jih avtomatsko zbrišem. Mogoče sem jih v vsem svojem obdobju uporabe elektronskih sporočil, posredovala 5x. Mail uporabljam za kaj bolj “pametnega” kot pa je le posredovanje nesmiselnih sporočil oz. sporočil, ki ti preganjajo dolgčas. Najbolj me razjezi, ko se mi pokaže opozorilo, da sem dobila mail, pa že misim, da je kaj pomembnega ali se je kakšen stari znanec spomnil s prijazno besedo, potem pa prvo kot vidim je FWD.

  3. Jooj sam folk res najeda s tem. Včasih (pač ko smo bili mlajši in je itaq šlo vse na fwd) sem še kaj poslala naprej, zadnjih nekaj let pa kar kurjo kožo dobim ko prejmem kakšen takšen mail…

  4. Odkar uporabljam internet, sem postala imuna na spame, pa vendar moram priznati, da se mi kar stemni pred očmi, če zagledam kje nadležno reklamo na spletni strani ali blesav verižni e-mail; reklamo takoj blokiram z Ad Blockom, spam pa roma direktno v koš.

  5. Drugisvet: http://www.drugisvet.com/In-Blog-Veritas/vrazevernost_v_verizna_sporocila.html

  6. @vsi: super, da vsi brez slabe vesti brišemo te bedarije. Je pa res da ne dolgo nazaj sem sama še vedno vestno prebirala in odpirala vse filmčke,… hece,… zdej pa redkokdaj, kaj šele da jih posredujem naprej. Pri meni je mail-mania mimo. Razen kakšne res dobre nove fore.

  7. Brišem…razen, če je sam mail lep. Včasih je kak pps z lepim sporočilom. Tist potem na koncu (pošlji v eni uri…bla bla bla) ignoriram…pa mogoče pošljem naprej…zaradi vsebine, ne zaradi tega, ker bi bila vraževerna.

  8. :> PRIDNA TI

  9. Oseba, ki mi pošlje takšno sporočilo naredi to prvič zadnjič in nikoli več. Na žalost pri takšnih stvareh ne poznam milosti. Zato sem včasih kdo sprašuje, zakaj mu na že X poslanih mailov nikoli ne odgovorim.

  10. Haha, tudi jaz tega ne maram 🙂 . Zato mi je všeč Gmail in sem v filtre dala FWDFWD prepoved. Vsi ti maili romajo direktno v smetnjak, tam se po določenem času zbrišejo 🙂 .
    Edino včasih, ko dobim kašnega RES lepega, beri: napisan z pozitivno mislijo, ga shranim, zapišem in tudi pošljem dalje. Ampak tudi vsem tistim, katerim to resnično želim 🙂 .

  11. No, pa sej ne morm verjet. Po tejle objavi danes odprem moj mail in kaj me tam čaka???? Rekordno število teh (#/&%$” forwardov!!!!! Joooooo! 👿

  12. Včasih sem mislila, da so se sms verižnih sporočil izmislili operaterji mobilne telefonije. Zaboga, kje je smisel takega sporočila: “Pošlji to ribico/vrtnico/…/ petim prijateljem, čez n ur te čaka prijetno presenečenje.” O moj bog!

    Z maili pa je bilo tako, da sem en dan vsem v mail imeniku poslala pismo s prošnjo, naj me izključijo s seznama prejemnikov teh bedarij. Res so se umirili 😀

  13. Hehe, a so ti ljudje – po prebranem zapisu – zanalašč poslali kup fw: fw: fw: smeti? LOL

  14. @Sovica Oka: pomoje res, ja! Pa danes so me spet zasuli!!!!!

  15. Testerone XL Review

    Ja in? Še nikoli nisem poslala naprej, pa še vedno diham! | Easy_Riderka – get your motor running


Komentiraj